Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik was benieuwd welke fotografen hier rondlopen die al aan het spelen zijn met 3D-fotografie of dat binnenkort van plan zijn. Zo weet ik dat er een aantal fotografen al uitkijken naar de smartphone Optimus 3D van LG die 3D-foto's kan schieten als kan weergeven op het 3D-scherm. Met dat toestel kun je op relatief goedkope manier al gaan experimenteren met 3D: zodat mocht 3D echt goed doorbreken zij al ervaringen hebben opgedaan.

Ben jij al - artistiek - bezig met 3D-fotografie? Wat vinden jullie er van? En waar gaat jullie voorkeur naar uit: foto's maken waarbij je een brilletje wel/niet nodig hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:59
Met m'n camera kan ik 3D-panorama's maken, maar dat heb ik nog nooit gedaan, ik heb geen 3D-TV. Ik denk wel dat 3D in de toekomst ook in de fotografie verder zijn intrede zal doen. Camera's met dubbele lenzen, maar eerder met softwarematige slimmigheidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de fotovakschool hebben we wat moeten doen met 3D door middel van Anaglyph. Je kan er erg leuke dingen mee doen maar ik kan zelf met anaglyph geen 3D zien, dus dat maakt het voor mij wat lastig om er in verder te gaan. :p