All in one printer voor Mac

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Vandaag een kleuren cartridge gekocht voor m'n hp psc 1205 all-in-one. Eenmaal thuis wel een beetje balend want de printer en scanner werken op zich wel naar behoren maar een goed besturingssysteem hebben ze niet. Zo loopt hij op printerkoppen reinigen vast en kan ik de printer ook niet uitlijnen omdat het scan knopje niet wilt werken i.c.m. mijn Mac. Heb wel via de HP website en via Apple software update het nieuwste besturingssysteem. De printer is volgens mij ook wat verouderd.

Nu vroeg ik mij af welke all-in-one printers goed draaien (inclusief software) op m'n iMac.
Zag op de apple site al een HP photosmart printer voor € 99,- Dat vind ik op zich duur zat. Een draadloze printer is geen must maar ik begrijp dat ik dan ook met m'n oude windows pc en laptop over wifi kan printen.

Ik heb in mijn computer verleden eigenlijk alleen HP gehad, soms ff een Lexmark en heel kort een Canon maar door de jaren heen is er veel veranderd.

Is een Canon printer kwalitatief beter dan een HP printer dezelfde prijsklasse van rond de € 100,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb zelf de goedkoopste printer uitgezocht die er was. 't Is een Epson Stylus X210. Deze werkt gewoon onder Mac OS/X. Dus als je een hele goedkope printer wilt...

Het duurste aan een printer is het verbruik, dus wat dat betreft is de aanschafprijs niet een grote factor. Dan kun je misschien wat meer uitgeven om wat minder uit te geven aan cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de HP OfficeJet J4580, fijn all-in-one apparaat! Werkt ook goed samen met OS X, je kunt bijvoorbeeld scannen zonder drivers door Voorvertoning te gebruiken. Vreet alleen wel inkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Het gaat mij vooral ook om documenten met foto's te kunnen printer. Nu ben ik behoorlijk bezig geweest met instelling in de eigen besturing die Mac OS X bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ik maak op mijn werk gebruik van een OfficeJet 6500, en die werkt prima met een Mac (ook de beheer functies), het enige waar ik tegenaan liep is dat de drivers op de meegeleverde CD brak waren en niet wilden updaten. Dus als je eerst alle sporen van de HP software wist en je download de laatste versie van de HP website, dan kan dat een hoop schelen.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Heb zelf onlangs een Canon MG6150 gekocht. Super apparaat, werkt (voor zover ik nu kan beoordelen) naadloos samen met Snow Leopard. Staat er nog 1 op Marktplaats, zelfde verkoper als die waar ik de mijne vandaan heb. http://bit.ly/fya7hE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
De bij geleverde software werkt ook goed?

Heb zelf nu een HP PSC 1205 all-in-one, iemand ervaring mee icm Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:54
Heb zelf een Dell V715W die onder Mac osX beter werkt dan onder een Dell met Windows 7! Zelfs draadloos printen werkt. Moest alleen de driver van de Dell site halen.

Als ik het goed heb zijn de Dell printers van Lexmark?

[ Voor 14% gewijzigd door Nismod op 01-03-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Ciedric schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:47:
De bij geleverde software werkt ook goed?

Heb zelf nu een HP PSC 1205 all-in-one, iemand ervaring mee icm Mac?
Ja, de bijgeleverde software werkt goed voor zover ik nu kan beoordelen. Ging vorige week iets scannen, dat kan gewoon via de bediening op de allinone zelf en vervolgens neemt de scansoftware het zelf over als de opdracht klaar is. Snel en goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 08:26
Ik heb op dit moment een al wat oudere Canon PIXMA MP830
Erg tevreden over, netjes Mac software meegeleverd, alle functies werken goed op de iMac
(scannen, printen zelf faxen)
Terugkoppeling over de inktstatus enz ook allemaal goed, inktpatronen ook niet duur.

Software wordt ook netjes geupdated via de update software van het OS (netjes toch?)
Ik was verbaasd, toen hij er de eerste keer netjes tussen stond.

Het is een netwerk printer, mijn Macboos vinden hem ook zonder problemen.

Kortom erg tevreden over de combo Apple - Canon
Deze was wel wat duurder dan 100 eur, maar ik had hem in de aanbieding omdat het model eruit ging.
Was er iets van 150 eur voor kwijt, het kan dus zeker de moeite lonen om naar een model te kijken wat eruit gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door frank_b op 02-03-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Oké heb zelf ook goede ervaring met m'n compact Canon cam vandaar dacht ik dat de printers/scanners ook wel oké waren.

Om iets meer te betalen dan € 100,- vind ik niet heel erg.
Pagina: 1