Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 14:10
Ik heb een Cooler master cooler-master-elite-333 case waarvan de front USB kapot is. Kan ik deze misschien vervangen met een ander los onderdeel of is dit niet mogelijk?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens gekeken in de Coolermasterschop of even contact opgenomen met Cooler Master. Meestal zijn dit soort dingen nog wel los te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Maak eens een foto, misschien dat iemand nog iets heeft liggen of kan fixen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Wat versta jij onder kapot? Is dat, hij is compleet doormidden gescheurd, en is er in 2 stukken uit gekomen, of hij herkent mijn usb stick niet meer? Ikzelf heb nog wel usb e-sata en dat soort dingen van de bovenkant van een cm690, maar dat zal wel niet zijn wat je zoekt. Maak idd maar eens een foto er van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L702
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:22

L702

Eric #99

Coolermaster shop is echt tof, ik denk dat je dit onderdeel zoekt: http://www.coolermaster.n...?cPath=80&products_id=378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 14:10
L702 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:53:
Coolermaster shop is echt tof, ik denk dat je dit onderdeel zoekt: http://www.coolermaster.n...?cPath=80&products_id=378
Sorry voor de late reactie terug, maar had een erg drukke week.... Bedankt voor alle antwoorden in ieder geval. Ik had zelf ook al op de site van cooler master gekeken maar had die shop over het hoofd gezien...het onderdeel wat L702 had opgezocht is volgens mij ook de juiste, ik moet alleen nog even mijn kast nog even ophalen om dit goed te bekijken...De usb connector was echt kapot (afgebroken) BTW.
Pagina: 1