Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met de laptop van mijn ouders.
Toen ik met gpu-z keek zag ik dit Afbeeldingslocatie: http://gpuz.techpowerup.com/11/02/27/r7.png
let op de memory dat staat op 2775 terwijl bij default staat 533
Ik heb de zaak waar wij de laptop vandaan hebben ook al gebeld maar die zeiden dat het aan gpu-z lag omdat die niet compatible genoeg was met win7.
Ik vind het maar raar. soms zie ik ook wel een artifacts gewoon een klein streepje heel snel op het scherm.

kan dit kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:45:
Ik heb de zaak waar wij de laptop vandaan hebben ook al gebeld maar die zeiden dat het aan gpu-z lag omdat die niet compatible genoeg was met win7.
:')

Geloof me, als de memory clock daadwerkelijk boven de 2Ghz lag was je computer al lang dood. Boven de 1Ghz wil in de meeste gevallen niet eens lukken.

Waarschijnlijk een bug in het moederbord of iets dergelijke, niets om je zorgen over te maken. Bovendien heb je altijd nog garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Of zelfs een bug in GPU-Z. Wellicht dat die niet helemaal goed omgaat met AMD's HT-bus, vooral omdat het geheugen gedeeld werkgeheugen is.

[ Voor 22% gewijzigd door GENETX op 27-02-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK dan is het goed ik vond het ook al zo raar dat is zo hoog was. maar bedankt voor de hulp