Als ik via een Windows 7 computer thuis via een link een adobe reader document wil openen download hij het, maar hij opent het niet.
Je krijgt even daarna deze melding (klik op afbeelding voor vergroting):

Ik sluit hem daarna af, maar dan doet hij weer gewoon hetzelfde!
In de browser doet adobe reader het dus niet goed, maar als je zo'n bestand op je pc zet en dan opent met adobe dan doet hij het wel (in adobe zelf doet hij het dus wel.)
Ik heb Adobe reader naar de laatste versie (10.0.1) geupdate (al voor het probleem ontstond volgens mij).
Ik heb de installatie proberen te herstellen via de herstel-optie, maar deze werkt volgens mij niet.
Opnieuw installeeren hielp ook niet.
Wat moet ik doen?
Je krijgt even daarna deze melding (klik op afbeelding voor vergroting):

Ik sluit hem daarna af, maar dan doet hij weer gewoon hetzelfde!
In de browser doet adobe reader het dus niet goed, maar als je zo'n bestand op je pc zet en dan opent met adobe dan doet hij het wel (in adobe zelf doet hij het dus wel.)
Ik heb Adobe reader naar de laatste versie (10.0.1) geupdate (al voor het probleem ontstond volgens mij).
Ik heb de installatie proberen te herstellen via de herstel-optie, maar deze werkt volgens mij niet.
Opnieuw installeeren hielp ook niet.
Wat moet ik doen?
[ Voor 13% gewijzigd door mrtnptrs op 28-02-2011 19:57 . Reden: Verduidelikingen ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.