Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Virtualbox: Firewire support?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• nielsgeode
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-05 17:31
Ik heb een PC met Windows 7 en een Guest met Windows XP. Dit heb ik omdat ik een Nikon CoolScan 4000ED heb. Deze wordt niet ondersteund door Windows 7 en daarom wil ik deze onder mijn guest (windows xp) gebruiken.

De scanner heeft alleen een Firewire poort en het lijkt erop dat Firewire niet ondersteunt wordt door VirtualBox. Googlen heeft in nog weinig opgeleverd dus daarom probeer ik het hier. Heeft iemand ervaring met Firewire en VirtualBox?

thanx
Niels

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

1e Googlehit: http://www.virtualbox.org/ticket/721

Comment 2010-10-15 16:21:47:
quote:
First of all, Firewire support is not currently on our roadmap, as a number of people on those forum topics pointed out. (Yes, that could change, but then again it might not.)
Lijkt me duidelijk ;)

Raven wijzigde deze reactie 27-02-2011 18:30 (6%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True