Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Goed, gek verhaal, maar het is echt zo.

Microsoft word 2007 (Enterprise) crasht als het lettertype word veranderd. Ik heb veel gezocht maar ik zelf kon geen oplossingen vinden.

Wat heb ik geprobeerd:
- Word opnieuw installeren -> Geen resultaat
- Office Diagnostisch gedraad -> 5 dingen opgelost, maar het gaat nog steeds fout

Het gekke is dat bij een leeg document ik lettertypes kan veranderen wat ik wil. Geen probleem, ik kan zovaak veranderen als ik wil. Daarom heb ik nog een keer geprobeerd het document te herstellen, dit gaf echter geen resultaat.

Ik ben ten einde raad, op google hebben ze het over printer drivers opnieuw installeren, dit heb ik ook gedaan, maar lost ook niets op.

PC
- Amd Turion x2
- 4GB geheugen
- Geforce 7300
- Canon MP600R printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Probeer het eens op een andere PC, als hij daar ook problemen geeft dan ligt het waarschijnlijk aan het document. Dan kun je van daaruit verder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Goed, ik heb het ook geprobeerd op mijn PC. Hij hangt eerst een minuutje en dan verandert die het lettertype. Het document is 19 MB, maar dat moet toch geen probleem zijn?

En windows logboek geeft deze melding over de sessie.
"ID: 0, Application Name: Microsoft Office Word, Application Version: 12.0.6545.5000, Microsoft Office Version: 12.0.6425.1000. This session lasted 30 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a hang."

[ Voor 45% gewijzigd door BlackWhizz op 27-02-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-12-2019
Een Word-document van 19MB? Ik denk dat ie daar wel wat moeite mee gaat hebben inderdaad. Een document wordt opgemaakt voor de printerdriver van het systeem waar deze is aangemaakt. Als het document op een ander systeem wordt bewerkt met dus een andere printerdriver kan ik me wel voorstellen dat ie met zo'n groot document wel enigszins moeite heeft.

Probeer het eens met een kleiner documentje en post dat resultaat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zet de spellingscontrole tijdens het typen even uit en probeer het dan nog eens. Die wil nog wel eens roet in het eten gooien omdat ie onderhand het hele document afscant als er iets verandert :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Sircam schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:17:
Een Word-document van 19MB? Ik denk dat ie daar wel wat moeite mee gaat hebben inderdaad. Een document wordt opgemaakt voor de printerdriver van het systeem waar deze is aangemaakt. Als het document op een ander systeem wordt bewerkt met dus een andere printerdriver kan ik me wel voorstellen dat ie met zo'n groot document wel enigszins moeite heeft.

Probeer het eens met een kleiner documentje en post dat resultaat eens
122 woorden en een stuk of 10 - 11 afbeeldingen (2 pagina's . Het gekke is dat zelfs na comprimeren van alle afbeeldingen het document een grootte heeft van 16.5mb. De .docx versie van hetzelfde bestand is 3.05 mb maar vertoont dezelfde problemen.

Een document van 1 pagina vol tekst levert GEEN problemen op beide computers. Lettertype veranderen geeft geen problemen.
The Eagle schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:20:
Zet de spellingscontrole tijdens het typen even uit en probeer het dan nog eens. Die wil nog wel eens roet in het eten gooien omdat ie onderhand het hele document afscant als er iets verandert :)
Helaas, dat loste niets op.

Hoe kan het toch dat een Quad-Core zo staat te hameren op dat document en toch dikke vertragingen. Mijn AMD V120 kan ieder verslag van 100 pagina's met gemak behappen.

[ Voor 9% gewijzigd door BlackWhizz op 27-02-2011 17:59 ]

Pagina: 1