Toon posts:

Acht mainstream- en high-end-kaarten getest.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi!

In; reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest
Nvidias zogeheten The Way It's Ment to Be Played-programma
Meant graag. Danku.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Iets wat wel een eigen topic verdient:
Op reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest zijn de tabellen breder dan de pagina en worden dus afgekapt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hODMahAhROVOBxPJ1512fMPP/full.png
De tweede tabel gaat iets beter overigens, maar ook daar mist de rechterrand van de tabel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:30
Dirk schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:10:
Iets wat wel een eigen topic verdient:
Op reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest zijn de tabellen breder dan de pagina en worden dus afgekapt:
[afbeelding]
De tweede tabel gaat iets beter overigens, maar ook daar mist de rechterrand van de tabel.
Heb jij de FP op de een of andere manier gecustomized? Normaliter passen de tabellen namelijk niet, maar wel als we een verbrede layout gebruiken. Wat dan ook aangevinkt is. Ik vermoed dat het aan jou of aan je browser ligt?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In mijn custom css heb ik alleen de jobs uitgeschakeld en ik heb de mscorefonts geïnstalleerd staan. Waar zou ik het verder nog moeten zoeken? (Ubuntu 10.10 met FF 3.6.13 btw)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Marc Rademaker schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:26:
[...]

Heb jij de FP op de een of andere manier gecustomized? Normaliter passen de tabellen namelijk niet, maar wel als we een verbrede layout gebruiken. Wat dan ook aangevinkt is. Ik vermoed dat het aan jou of aan je browser ligt?
Ik heb het hier ook met Chrome 9 en Internet Explorer 8 (volledig kaal, Chrome heeft wel wat addons enzo).

The devil is in the details.

• gillegun
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-11-2025
bij de gigabyte 560 Ti: gpu werd opgevoerd naar 822mhz ipv 1000Mhz, moet het niet omgekeerd zijn?

met vele groeten

Gillegun

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Marc Rademaker schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:26:
[...]

Ook hier gaat het fout hoor, en op de FP gebruik ik geen CSS die hier invloed op heeft.
In FF is het iets minder zichtbaar, maar in IE vallen er denk ik zo'n 30px weg.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:30
Dan kaart ik het even aan bij de devvers :)

En alle spellingsfouten zijn gefixed.

[ Voor 32% gewijzigd door Marc Rademaker op 27-02-2011 23:14 ]

• kh65
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-02 15:24
Voor de volgende keer...

De titel daar zou toch echt ook wel iets over 'grafische' (kaarten) in mogen hoor...
Ik snap niet waarom je speelkaarten moet testen...
Pagina: 1