pc samenstellen in delen [beperkt budget]

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik word nogal gek van mij huidige pc, hij is erg langzaam en sinds de video kaart die ik heb gekocht is overleden ben ik gedwongen om de on-board kaart te gebruiken wat al helemaal niet werkt.
Nou heb ik dus het idee om zelf een pc samen te stellen, maar aangezien mijn budget beperkt is (ben 17 jaar en heb alleen maar een bijbaantje) heb ik dus het idee om het in delen te gaan kopen zodat ik eerst al wat delen in mijn huidige pc kan zetten zodat ik daar alvast plezier van heb voordat ik de rest van het systeem bij elkaar heb gespaard.

De pc die ik momenteel gebruik is hp compaq werk pc die ik via m'n vaders werk kreeg bij een loting, het idee is dus om eerst bijvoorbeeld een video-kaart te kopen, dan een nieuwe harde schijf en ga zo maar door.... elke maand als ik geld over heb wil ik weer een onderdeel kopen en uiteindelijk een nieuwe kast waar ik alles in verhuis.

Nu weet ik wel hoe ik dingen zoals een video kaart en ram geheugen in een pc zet maar van zelf een pc bouwen heb ik geen kaas gegeten en het zou fijn zijn als er hier mensen zijn die kunnen helpen. per maand verdien ik zo'n 260 euro waarvan ik rond de 100-120 euro zelf gebruik voor benzine en om leuke dingen mee te doen/uit te gaan. het hoeft dan ook geen high-end systeem te worden, als het maar sneller en completer is dan mijn huidige systeem. Ook hoef ik geen beeldscherm erbij, het scherm wat ik nu gebruik voldoet.

Ik weet dat het slimmer lijkt om even door te sparen en dan een compleet systeem te kopen, maar op deze manier leer ik er ook weer wat van.

-jerry/dudeson

</wall of text>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor hulp bij uograden hebben we de UG aanschaf topics. Zie voor meer info: Best Buy Guide overzichtstopic

Dit topic is gesloten.