Windows 7 verwijdert automatisch printer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een windows 7 pc die is verbonden via een domein in een sbs2008 netwerk. Nu heb ik op de pc de HP drivers voor een all-in-one c309 geinstalleerd.

Na een paar dagen lijkt het alsof hij automatisch deze printer verwijdert, al me andere printers blijven wel gewoon bestaan. Het is nu 2 keer gebeurt en elke keer moet ik opnieuw de solution center installeren.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zie je de printer nog wel bij het printeroverzicht staan en is het echt de solution center software welke verdwijnt? Gooit een eventuele virusscanner iets weg? Zie je meldingen in het eventlog? Draai je software welke er voor zorgt dat de pc terug naar een schone installatie gaat dmv een write filter oid?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Printer staat niet meer bij het overzicht, Solution Center software blijft wel geinstalleerd alleen bij het starten geeft hij uiteraard een melding dat hij de printer niet kan vinden. Kwa virusscanner lijkt me niet, ik draai ESET, dit draai ik ook op andere pc's en daar blijven ze wel gewoon geinstalleerd. Logboek kan ik niks concreets terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd