Ik ben bezig mijn developer account registratie af te ronden voor Windows Phone 7 op http://create.msdn.com maar loop tegen een vraag aan waar ik op internet niet direct antwoord kan vinden. Er wordt bij de betaalinformatie om een W-8 fomulier gevraagd en een U.S. Taxpayer Identification Number. Het is mij niet duidelijk of dit beide verplicht is of dat het slechts wordt gevraagd vanwege de aftrek van belastig. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Tis niet verplicht om een VAT nummer in te vullen.
Echter als je wilt dat MS je uitbetaald moet je wel het een en ander regelen. w-8 verplicht anders keert men niet uit. VAT weet ik dus niet wat je daar nu wel of niet in moet vullen als individu. Waarom je dit goed wilt regelen is dat anders MS 30% belasting inhoudt in de US (naast de standaard 30/70 regel die er al is)
Zou zonde zijn. Maar goed, je kunt al beginnen met je apps te submitten en te verkopen. Ik ken diverse die al meer dan 1000 verkopen hebben en de formulieren nog op moeten sturen.
Echter als je wilt dat MS je uitbetaald moet je wel het een en ander regelen. w-8 verplicht anders keert men niet uit. VAT weet ik dus niet wat je daar nu wel of niet in moet vullen als individu. Waarom je dit goed wilt regelen is dat anders MS 30% belasting inhoudt in de US (naast de standaard 30/70 regel die er al is)
Zou zonde zijn. Maar goed, je kunt al beginnen met je apps te submitten en te verkopen. Ik ken diverse die al meer dan 1000 verkopen hebben en de formulieren nog op moeten sturen.
Dankjewel voor de informatie. Dan vul ik het in en zal ik de formulieren later opsturen. Voor anderen die tegen problemen of vragen aanlopen. Is het misschien handig om te weten dat bij het adres het adres van de bank wordt bedoelt en dat het BIC en IBAN nummer via deze site kunnen worden berekend / opgevraagd.Matthijs Hoekstra schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:38:
Tis niet verplicht om een VAT nummer in te vullen.
http://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx