Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om de volume van mijn Logitech G35 te verhogen.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen en geinstalleerd. Volume op de headset zelf staat op het hoogst, ook in windows en de stuurprogramma die erbij zit. Hij gaat nu redelijk maar ik wil hem graag net een tikkeltje harder maar ik weet niet hoe ik dit nog voor elkaar kan krijgen :x

Ik speel nu muziek af in vlc player zodat ik hem op 200% kan afspelen dan issie opzicht redelijk oke.
Iemand ideeen?

m.v.g. Nolimit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je ook programma zelf wel het volume omhoog gezet? Ik heb vorig jaar nog zo'n G35 mogen testen, dat ding kan ik no way op maximaal volume zetten. Heb je wel de aansluiting in je juiste poort en poort goed ingesteld? Mijn X-fi zet bv volume stuk lager als ik uitgang op speakers zet, op koptelefoon modus is het geluid bijzonder stuk harder.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2011 02:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
SinergyX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 02:05:
Heb je ook programma zelf wel het volume omhoog gezet? Ik heb vorig jaar nog zo'n G35 mogen testen, dat ding kan ik no way op maximaal volume zetten. Heb je wel de aansluiting in je juiste poort en poort goed ingesteld? Mijn X-fi zet bv volume stuk lager als ik uitgang op speakers zet, op koptelefoon modus is het geluid bijzonder stuk harder.
Is een usb headset he ;) Daarbij staat idd alles op max.
In de stuurprogramma van de headset zelf en in windows zelf. En uiteraard in wmp.
Heb net even Black ops gedaan maar ook hier staat het geluid veel te zacht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bedoel dit scherm qua aansluitingen:
Afbeeldingslocatie: http://keithelder.net/blog/images/keithelder_net/blog/WindowsLiveWriter/Windows7SoundEasilySwitchBetweenSpeakers_EC1C/image_thumb_2.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
Ja klopt, die zie ik als windows instellingen hehe :P
Nja die staan dus inderdaad ook op 100%, echt alles wat ik kan verzinnen staat op 100,
best appart. Lijkt me namelijk sterk dat dit de max is van de G35. In games staat hij echt gewoon veel te zacht om uberhaupt gebruik te kunnen maken van 7.1.

[ Voor 31% gewijzigd door Nolimit89 op 27-02-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:32
Dat is heel vreemd, ik ben ook in het bezit van een G35 en daar heb ik vaak het geluid minimaal staan want dan is het al hard genoeg. Heb je dat programmaatje wat erbij zit ook geïnstalleerd? Daarmee kan je ook de bas, treble enz. veranderen.

Het kan misschien aan de headset zelf liggen. Als je er geen raad mee weet zou ik de helpdesk van Logitech ff raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
Ja dat programmaatje heb ik geïnstalleerd zoals ik al zei. Alles is nagekeken :P
Zal maar eens contact opnemen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
Geachte,

Dank u wel voor uw e-mail omtrent uw G35 waarvan u zegt dat het geluid niet zo hard gaat.

U zegt dat u de instellingen allemaal op zn hardst heeft. Wanneer u naar de geluidsinstellingen van Windows kijkt ziet u bij de G35 de groene balk uitslaan wanneer u muziek afspeelt?
Heeft u de Logitech software geinstalleerd?
Wanneer u de headset via verschillende USB poorten verbind blijft en dan zacht?
Kunt u de headset ook op een andere computer proberen?

De perceptie van geluid is natuurlijk ook verschillend, wat voor sommige mensen hard is, is voor andere mensen helemaal niet hard. Zou daarom ook kunnen kijken of andere mensen het ook als zacht ervaren.
Eventueel zou uj ook een andere headset kunnen aansluiten om te kijken of daarmee het geluid harder gaat.

Ik hoop dat ik u zo voldoende geinformeerd heb, mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Indien wij binnen een week niets van u vernemen dan gaan wij er vanuit dat alles na genoegen afgehandeld is, uw vraag zal dan op 'opgelost' gezet worden. U ontvangt dan automatisch een enquete waarin u mijn service kunt beoordelen, 9 en 10 wordt gezien als positief. Ik zou het op prijs stellen als u 5 minuten van uw tijd kunt gebruiken om deze enquete in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Logitech Europe SA
Customer Support

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb al een antwoord teruggestuurd over het feit dat dit allemaal niet helpt en dat het onmogelijk is dat de 1 (wat ik heb gelezen) hem zelfs op 50% moet zetten zodat z'n oren er niet afvallen en ik hem op 100% moet zetten om überhaupt een beetje geluid te hebben.

Als ik meer te horen krijg laat ik het weten voor mensen die hetzelfde probleem gaan ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194366

Probeer hem eens op een andere computer/mp3speler. Dan isoleer je het probleem naar je G35 of computer. Is alweer wat makkerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Probeer ook eens de drivers voor de G35 te installeren, bij mij staat er in het sound control panel toch echt "Logitech G35 USB headset" volgens mij gebruik je nu een universele windowsdriver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Vreemd, heb zelf ook een G35 en het geluid op alles max is voor mij veels te hard. heb hem meestal op 30% staan met muziek luisteren en gamen hooguit 50%.

Zou inderdaad je headset eens op andere apparatuur uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolimit89
Mja die driver heb ik geinstalleerd en g35 staat ook in sound panel maar die staat net zo goed op 100%

En qua andere apparatuur... Heel leuk en aardig maar heb net een nieuwe pc en heb hem toch echt gekocht om te gamen ^^ Ik ga het in ieder geval proberen. Denk sowieso dat ik aan een rma vast zit aangezien er uit m'n rechteroor harder geluid komt dan de linker dus ik de balans op 60% links en 40 % rechts moet zetten. Dit lijkt me ook niet echt de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314810

Heb je al eens bij de mixer gekeken als je op het geluids icoontje klikt?
Bij mij is het namelijk wel eens zo dat als ik een game opstart dat hij de sound daarvan dempt.
Pagina: 1