Ik heb een Lenovo Thinkpad X201 Tablet. Het beeldscherm van deze laptop is een Wacom tablet, die ook met een Wacom-pen te bedienen is.
De handschriftherkenning van Windows 7 Professional werkte tot voor kort; tegenwoordig kan ik alleen nog maar het on-screentoetsenbord gebruiken. Het heeft zichzelf als het ware uitgezet, ik heb geen idee hoe ik het weer aan moet zetten.
Ik kan nog wel kiezen tussen handschriftherkenning en het onscreentoetsenbord. Bij de handschriftherkenning kan ik wel schrijven, maar het wordt niet omgezet in herkende tekst. Na een reboot is het vakje van handschriftherkenning grijs gemaakt; dan heb ik alleen nog maar een onscreen keyboard.
Zo hoort 'ie:

En zo is 'ie nu:

Wat heb ik al geprobeerd:
De handschriftherkenning van Windows 7 Professional werkte tot voor kort; tegenwoordig kan ik alleen nog maar het on-screentoetsenbord gebruiken. Het heeft zichzelf als het ware uitgezet, ik heb geen idee hoe ik het weer aan moet zetten.
Ik kan nog wel kiezen tussen handschriftherkenning en het onscreentoetsenbord. Bij de handschriftherkenning kan ik wel schrijven, maar het wordt niet omgezet in herkende tekst. Na een reboot is het vakje van handschriftherkenning grijs gemaakt; dan heb ik alleen nog maar een onscreen keyboard.
Zo hoort 'ie:

En zo is 'ie nu:

Wat heb ik al geprobeerd:
- Rebooten, zo vaak
- Windows Tablet PC Settings uitgeplozen, daar zit het niet in volgens mij
- De Tablet PC feature uit en aanzetten in Windows Features
- Een oude backup terugzetten, en ja, dat werkt natuurlijk wel. Maar dat is geen oplossing imho.
[ Voor 14% gewijzigd door roland83 op 26-02-2011 23:24 . Reden: plaatjes erbij ]