Toon posts:

Qnap 509 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help !!!

Heb een nas server waar in de share map een map stond met ruim 1tb aan foto's de map is nergens meer te vinden maar staat nog wel op de schijf heb ik gecontroleerd bij schijf beheer heeft iemand een idee wat dit kan zijn????

Sorry gaat om een Qnap 509 pro

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 22:14 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik snap je paniek, maar je moet toch echt wat meer info geven. 'Nergens' is namelijk een ruim begrip als je niet verteld waar dan precies. Heb je al met ssh gekeken naar de configuratie of alleen in de web interface?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Nee alleen in de web browser heb alles wat er in staat geopend niks kan alleen terug zien aan de schijf ruimte dat het nog ergens moet zijn heb alle instellingen na gelopen alles staat goed?

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe share map gemaakt om te testen bestanden ingezet dan geopend via FTP geen map ??
heb wel eerste onder de administrator de map aangevinkt voor alle rechten.

Leg is uit wat is ssh ??

Verwijderd

Topicstarter
O sjaak dank je voor je reactie dit is voor het eerst dat ik op een forum iets zet hahahah moet hier nog even aan wennen als je normaal alles mondeling met iemand bespreekt. :9

• sl1000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-02 11:35
zo te horen is de share weg, maar is de datamap nog intact op schijf. kwestie van in de webinterface een nieuwe share aan maken en de locatie laten verwijzen naar de bestaande map die je kwijt was?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat me nog niet duidelijk is, is of je nou de hele share kwijt bent, of alleen een map op die share.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1