Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Frutselizer High Quality NZB finder

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Frutselizer 1.7b High Quality NZB finder

Downloadlink: http://frutselizer.20ten.nl/beta/FrutselizerSetup1.7b.msi

Frutselizer is een Windows programma waarmee je naar je favoriete NZB bestanden kunt zoeken op NZBindex.nl, gebaseerd op zoekcriteria van o.a. theTVDB, TheMovieDB, Bierdopje.com, Discoggs en Last.FM. Het bevat geen spots en er zit geen actieve community achter.

Ik richt me met deze tool heel duidelijk op het betere High Definition materiaal en lossless muziek. Kwaliteit boven kwantiteit. De tool zal standaard naar full blurays en untouched, niet re-encoded materiaal zoeken dmv ingebouwde filters. Deze filters zijn overigens aan te passen in de settings, en ze kunnen op elk zoekscherm uitgezet worden door het 'High Quality' vinkje uit te zetten.

In grote lijnen bevat deze versie naast HDTV series zoekmogelijkheden de mogelijkheid om naar (full) bluray's te zoeken en hoge kwaliteit HDTV materiaal zoals films etc. Naast bluray/films is er ook de mogelijkheid om naar muziek te zoeken, mbv album info van o.a. Last.FM en Discoggs. Je kunt zowel naar albums zoeken, als naar performances en optredens, concerten live registraties etc.

Ik heb veel aandacht besteed aan de wijze van zoeken van met name blurays en movies om zo goed mogelijk zaken te herkennen, ook dingen die niet zo voor de hand liggen. Ook wordt er, indien aanwezig, in de .NFO bestanden gekeken voor informatie als bijv. IMDB tags. Jammer genoeg kun je op deze wijze nooit alles gaan vinden, sommige posters gebruiken om begrijpelijke redenen onherkenbare namen. Daarvoor zul je echt bij de diverse communities moeten zijn. Wie en wat dat zijn laat ik aan je eigen fantasie over :)

Hou er verder wel rekening mee dat alle info die je ziet, van services van derden afkomstig is, en soms gaat dat niet even snel.

Wat screenshots:

Downloaden van de NZB's door 1 of meerdere NZB's te selecteren en met de rechternuisknop 'download nzb' te kiezen. Overigens kun je op dezelfde manier subtitles downloaden in het scherm er onder. Items met een groen vinkje zijn 'highly recommended'. Vooralsnog alleen bij series.

Zoeken van bluray's, op ongeveer dezelfde wijze:

En HDTV movies, in dat geval een low quality item, met .NFO info:
(low quality omdat het een custom/re-encode is, geen 1:1 copie)

Zoeken naar muziek (vooral lossless zoals FLAC etc):

Zoeken naar concerten, live performance etc van een artiest, zo vind je bijv. van Pearl Jam op deze manier een 1080i HD aflevering van Saturday Night Live waarin ze een optreden verzorgden:
/music_live_result.jpg[/img]

(bij switchen naar concerts/performances wordt het album gedeelte gedisabled)

(Frutselizer draait op Windows XP en hoger, en heeft het .NET framework 3.5 nodig)

Meer info:
http://20ten.nl
http://frutselizer.20ten.nl

Het pakket is in principe gratis, en niet beperkt, afgezien van een Aboutboxje bij starten en afsluiten. Als je je registreert krijg je een donatiecode waarmee deze aboutboxjes niet meer zullen verschijnen.

Have fun :)

Modbreak:Plaatjes weg gehaald ivm content

[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 08-03-2011 11:14 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:15

The Wizard

Moderator Mobile
Valt dit binnen de policy van GoT?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Geen bericht, goed bericht? Kinderachtige flames laat je maar achterwege

[ Voor 49% gewijzigd door Equator op 02-03-2011 08:46 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Ik ben nog in overleg met collega moderators over dit topic. Het topic gaat tot nader order op slot

Dit topic is gesloten.