Ik kreeg van
RaZ het volgende bericht:
Ik wilde dus reageren in het volgende - door jou gesloten topic : analytics installeren
(toen was ie nog open namelijk, maar bij het versturen was ie al dicht)
Ik denk dat je met je antwoord de vraagstelling niet echt goed hebt begrepen. Er werd gevraagd of je analytics kon installeren voor een site van een ander (bijvoorbeeld om users te traceren en zoekqueries van de concurent). Dat stuk haalde je uit je quote weg, en antwoordde je op: Ja.
Het antwoord op de vraagstelling is dus gewoon Nee, dat kan je niet doen voor sites van een ander. De eigenaar moet daarvoor meewerken, en dus een extra aantal regels code voor invoeren, en dat zal een concurent niet echt doen lijkt me.
Of ik moet het gigantisch mishebben, maar dat hoor ik dan wel

Waarop ik gereageerd heb met:
Je hebt gelijk; ik las over "die niet van mij is" heen. Toch kun je van sommige sites wel een aantal statistieken vergelijken; daarvoor gebruik je
Google Trends.
Ik zal de sluitmessage even aanvullen

Het topic blijft echter wel gesloten; dit vanwege het gebrek aan inzet waar ik (ook) op wees. Een nieuw topic is van harte welkom, maar neem dan wel de voorgenoemde
Quickstart even in acht
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij