Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

analytics installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag gegevens vergaren over een website die niet van mij is.
Vooral het aantal bezoekers en de zoekopdrachten die tot een bezoek aan die website leiden.
Kan ik bijvoorbeeld google analytics installeren (of een ander gelijkwaardig programma) waarmee ik die informatie kan vergaren..

Tips en opmerkingen zijn welkom!!!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:25:
Kan ik bijvoorbeeld google analytics installeren (of een ander gelijkwaardig programma) waarmee ik die informatie kan vergaren..
Dat kan ja.
Tip: Lees de documentatie ;)
Opmerking: Lees onze Quickstart even. We verwachten namelijk wel een beetje meer eigen inzet en initiatief hier op GoT ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 26-02-2011 17:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik kreeg van RaZ het volgende bericht:
Ik wilde dus reageren in het volgende - door jou gesloten topic : analytics installeren

(toen was ie nog open namelijk, maar bij het versturen was ie al dicht)

Ik denk dat je met je antwoord de vraagstelling niet echt goed hebt begrepen. Er werd gevraagd of je analytics kon installeren voor een site van een ander (bijvoorbeeld om users te traceren en zoekqueries van de concurent). Dat stuk haalde je uit je quote weg, en antwoordde je op: Ja.

Het antwoord op de vraagstelling is dus gewoon Nee, dat kan je niet doen voor sites van een ander. De eigenaar moet daarvoor meewerken, en dus een extra aantal regels code voor invoeren, en dat zal een concurent niet echt doen lijkt me.

Of ik moet het gigantisch mishebben, maar dat hoor ik dan wel :P
Waarop ik gereageerd heb met:
Je hebt gelijk; ik las over "die niet van mij is" heen. Toch kun je van sommige sites wel een aantal statistieken vergelijken; daarvoor gebruik je Google Trends.

Ik zal de sluitmessage even aanvullen :Y)
Het topic blijft echter wel gesloten; dit vanwege het gebrek aan inzet waar ik (ook) op wees. Een nieuw topic is van harte welkom, maar neem dan wel de voorgenoemde Quickstart even in acht ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.