Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik heb op internet wat gelezen over de HTC Pyramid, dit lijkt mij een hele goeie mobiele telefoon.
Alleen ik zag ook dat T-Mobile USA hem zal krijgen, houdt dit in dat het een Amerika-only mobiel wordt of zit er ook nog een kans in dat die naar Nederland komt?

Groetjes,
Massia.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Volgens mij is er nog niets bekend over een evt release in Europa/NL. Qua specs zou het moeten kunnen. Enkel de HSPA+(?) is iets wat hier volgens mij niet in gebruik is.
Persoonlijk denk ik dat ze eerst nog wat meer rendement willen hebben van de DesireHD/DesireZ waar dit mogelijk de opvolger van moet gaan worden.

Goeie mobiele telefoon??? Ik weet niet wat je voor wensen hebt aangezien je topicstart vrij karig is, maar dit wordt wel een high-end toestel met z'n dual-core en grote scherm. Het zal een prijzig speeltje zijn, en veel meer dan een 'mobiele telefoon'
:)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Reken er maar niet op dat de Pyramid hier uit gaat komen. Door de eisen die de providers in de Verenigde Staten stellen worden daarvoor vaak aangepaste toestellen gemaakt - niet alleen door HTC. Die worden dan alleen verkocht door de provider in kwestie (losse verkoop is daar erg ongebruikelijk).

Je kunt er wel op rekenen dat we een vergelijkbaar toestel van HTC gaan krijgen. Maar dat is dan niet de Pyramid.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat er bekend is over de release kun je prima zelf met Google vinden. Als er niets te vinden is, dan is er dus niets over bekend. GoT is geen HTC-helpdesk, dus een topic hierover heeft verder geen zin. Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.