• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:47
Goeiemiddag,

Heb nu een tijde een LG 32LE5300 in m'n bezit en bevalt uitermate prima.
Het is echt een ideale tv omdat je ook zo je externe harde schijf erop aan kan sluiten.
Sinds kort krijg ik alleen bij veel 720p/1080p bluray films (downloads) de melding dat de codec niet herkend wordt of dat de tv de audio niet ondersteunt.

Wat kan ik hier aan doen? De software op de tv is naar mijn weten gewoon up to date, er staat versie 3,08 op, en op de site van LG wordt 3.03 aangeboden, dus de tv zegt ook dat de versie up to date is als je probeert te updaten dmv USB stickje.

Is er iemand die weet hoe ik ook gewoon weer de nieuwste Bluray films kan kijken vanaf m'n externe HD?

Alvast bedankt,

Mvrgr,

Jurgen

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:09
Waarschijnlijk kan je tv gewoon de type bestanden niet afspelen zoals .mkv .avi .what ever.
er zijn zoveel bestandensoorten.

Ik denk dat het niet mogelijk gaat worden totdat LG een update heeft dat het wel kan.
Probeer dus te achterhalen welke codec's en formaten hij wel afspeeld en dus films specefiek in die content te halen.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zie: http://openlgtv.org.ru/wi..._Hack#Supported_Filetypes (staat ook in de handleiding)
Dus bijvoorbeeld geen DTS.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een in een tv ingebouwde media speler is vrijwel altijd beperkt. De kans is groot dat je vroeg of laat tegen files aanloopt die je niet kunt spelen simpelweg omdat de gebruikte codecs niet worden ondersteund. Daar lijk je nu last van te hebben als ik het zo lees. Je zou met een applicatie als g-spot kunnen nagaan welke codecs of coderingen nodig zijn om een bepaald bestand af te spelen. Leg deze naast de lijst met ondersteunde formaten.

Wat heb je verder zelf al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 26-02-2011 17:06 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pak de handleiding er even bij, daar staat ongetwijfeld in wat hij ondersteunt... Als LG dit niet oplost met een softwareupdate, moet je een externe speler kopen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Grrrrrene op 27-02-2011 10:27 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.