Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"

Pagina: 1
Acties:

• Dmar
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Sinds enkele dagen zit in met het probleem dat ik een .dll-bestand niet kan verplaatsen.
Hierbij krijg ik dan de melding:
"U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"
"U dient door MijnPC\Dmar gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen"

Ik heb alleen een administrator account en zit op Windows 7. Alle Anti-Virus software is uitgeschakeld. Ik heb alle rechten.

Na gezocht te hebben op het internet zag ik dat dit probleem wel vaker voorkomt en het op te lossen valt door de eigenaar van de computer te veranderen. Dit heb ik verscheidene malen geprobeerd, maar zonder resultaat. Hij geefT wel aan dat de eigenaar van TrusterInstaller verandert is in mijn administrator account, maar nog steeds is het niet mogelijk het .dll-bestand over te zetten.

Daarnaast heb ik bij Gebruikersaccountbeheer het melding weergeven uitgeschakeld. Nog steeds zonder resultaat.

Als laatste poging heb ik de 'verborgen administrator-account' weergegeven.(http://www.techzine.nl/tw...or-account-weergeven.html)
Ook op deze account was het niet mogelijk het .dll-bestand over te zetten en gaf hij wederom dezelfde fout-melding weer.

Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Waarom wil je een .DLL bestand handmatig verwijderen als ik vragen mag? Vaak is dit niet zo'n goed idee, vooral wanneer je verschillende beveiligingsmeldingen krijgt.

Je zou owner kunnen worden van het bestand en hem dan verwijderen. Rechtermuisknop, beveiliging, geadvanceerd, eigenaar en daar je huidige gebruikersnaam invullen.

Mocht dit niet werken dan de computer opstarten in veilige modus en het nogmaals proberen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Probeer eens unlocker, en zoals hierboven gezegd veilige modus ?

Android developer & dürüm-liefhebber

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dmar schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:06:
Sinds enkele dagen zit in met het probleem dat ik een .dll-bestand niet kan verplaatsen.
Welke DLL en waar staat die?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dmar
  • Niet online
Sorry voor de late reply, maar het is geen systeem .dll-bestand, maar slechts een .dll bestand van een spel dat (waarschijnlijk) beschadigd is geraakt.

• Dmar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:25:
Waarom wil je een .DLL bestand handmatig verwijderen als ik vragen mag? Vaak is dit niet zo'n goed idee, vooral wanneer je verschillende beveiligingsmeldingen krijgt.

Je zou owner kunnen worden van het bestand en hem dan verwijderen. Rechtermuisknop, beveiliging, geadvanceerd, eigenaar en daar je huidige gebruikersnaam invullen.

Mocht dit niet werken dan de computer opstarten in veilige modus en het nogmaals proberen.
Ik ben al de eigenaar van de complete schijf. Als ik naar het betreffende bestand gaat, geeft hij ook aan dat ik de eigenaar ben. In veilige modus exact hetzelfde probleem.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
en unlocker? of had je die nog niet geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dmar schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:27:
Sorry voor de late reply, maar het is geen systeem .dll-bestand, maar slechts een .dll bestand van een spel dat (waarschijnlijk) beschadigd is geraakt.
Maar waar staat ie nou?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dmar
  • Niet online
Het is me nu, na veel proberen en hannessen, gelukt om het bestand te verplaatsen door een combinatie van veilige modus en unlocker. Maar het nieuwe probleem is nu dat hij niet wil werken, hij geeft geen error aan, maar runt gewoonweg niet. Ik denk dat ik het maar voor gezien houdt.

• Dmar
  • Niet online
Probleem is opgelost, deze thread kan dicht.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat heb je nou gedaan dan om het op te lossen? Daar heeft het nageslacht ooit misschien nog iets aan!

Desktop | Server | Laptop

• Dmar
  • Niet online
Nou het probleem lag dus in de Virus Scanner. Ik heb AVG, en deze is wat moeilijker uit te zetten, vandaar dat ik hem via taakbeheer uit heb gezet. Maar ik las op internet dat hij toch niet helemaal uit staat. Daarom heb ik AVG verwijderd, daarna was het wel mogelijk. Best wel vreemd..
Pagina: 1