Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
Ik heb een vraag waar ik zelf geen duidelijk antwoord op kan vinden:
het bedrijf waar ik voor werk heeft een BES omgeving draaien en ik wil daar graag met mijn eigen BB op aansluiten. Ik heb een standaard abbo met onbeperkt internet. Mijn vraag is: heb ik een BB toevoeging nodig op dat abbo? Of kan ik gewoon gebruiken wat ik heb? Telefoon wordt echt zakelijk gebruikt, dus email, agenda en bellen.
Dank voor jullie antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Ja, je hebt een BES bundel bij je abbo nodig. Maar daarnaast zal je bedrijf je rechten moeten geven om te mogen synchroniseren tegen die BES server, dus ga dat eerst eens even navragen ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
Dank voor je antwoord, de rechten zullen geen probleem zijn. Ik heb KPN en ik zie allen een Surf& mail toevoeging voor BB. Hoe weet ik of dat een BES of BIS bundel is? Of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Je zult even moeten bellen met KPN dan, want dit zal standaard een BIS bundel zijn. BES wordt namelijk meestal zakelijk aangekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
Het is niet mogelijk om met een BIS bundel op een BES omgeving toegang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Burt_Reynolds schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:33:
Het is niet mogelijk om met een BIS bundel op een BES omgeving toegang te krijgen?
Technisch gezien is het mogelijk, dan moet KPN alleen wel jouw provisioning willen aanpassen. Aangezien zij voor de BES-provisioning meer moeten betalen aan RIM, denk ik niet dat ze dat zo snel voor niets zullen doen.
Dat is dus fout en erg kort door de bocht ;)

[ Voor 16% gewijzigd door FooLsKi op 26-02-2011 14:23 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:35

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ligt er een beetje aan

Heeft je werkgever een BES Express server (BESX 5.0.1 en hoger) dan kan elke BlackBerry met BIS hierop aangemeld worden (http://us.blackberry.com/...arisonChart_NA_012110.pdf)
Sterker nog, je kunt activeren via USB (direct aan de server middels BAS of met je desktop client mits deze op een pc in hetzelfde domein staat)
Daarnaast is in sommige gevallen ook OTA activatie mogelijk (BB met BIS op een BESX dus)

Heeft de "zaak" een full BES 5.0, dan gaat het niet - period.

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
Dank voor jullie input. Ik heb gesproken met de KPN en na heel veel keer doorverbonden te zijn werd mij verteld dat het niet uiitmaakt bij de KPN omdat beide in het blackberry abbo (surf&mail met BB) zitten(??) en ik met de juiste gegevens van mijn werkgever gewoon connectie met de BES server kan maken.
Ik heb dus de sprong gewaagd en krijg woensdag mijn shizzle. Ik houd jullie wel even op de hoogte of eea werkt!
Ben benieuwd.........
Pagina: 1