Ik heb onlangs een upgrade gedaan van mijn pc: ander moederbord en processor erin. Werkt weer lekker vlot.
't Probleem is dat ik een PCI-USB kaart erin wil hebben aangezien ik een hoop USB apparaten heb. De kaart wordt herkend. Als ik apparaten inplug terwijl de pc aanstaat is er geen probleem. Het probleem is dat wanneer ik de pc uitzet met USB apparaten aangesloten óf de pc uitzet en dan de USB apparaten aansluit, dan start de pc niet op.
Hij start pas op nadat ik de apparaten heb ontkoppeld én de voeding een tijdje heb uitgezet. Vervolgens moet ik een paar keer op de power&reset knop drukken, de voeding weer aan en dan start hij weer. Daarna kan ik weer de USB apparaten aansluiten. Als de pc eenmaal aan is, is er geen probleem. Bij herstarten van de pc is er ook geen probleem trouwens.
Wat heb ik gedaan:
-andere PCI slot
-andere PCI-USB kaart
-verschillende USB apparaten aangesloten
=> niets hielp
Iemand een idee?
Mijn systeem:
Asus M3A78-T
AMD phenom II X4 955 BE
Kingston hyperX 6400 4x1GB
MSI HD3870-OC 512MB passief
Intel SSD X25-M 80gb
Seagate 7200.11 500GB
Hitachi 1TB (2x)
Scythe Mugen
FSP 400W
Windows 7 Ultimate 64
't Probleem is dat ik een PCI-USB kaart erin wil hebben aangezien ik een hoop USB apparaten heb. De kaart wordt herkend. Als ik apparaten inplug terwijl de pc aanstaat is er geen probleem. Het probleem is dat wanneer ik de pc uitzet met USB apparaten aangesloten óf de pc uitzet en dan de USB apparaten aansluit, dan start de pc niet op.
Hij start pas op nadat ik de apparaten heb ontkoppeld én de voeding een tijdje heb uitgezet. Vervolgens moet ik een paar keer op de power&reset knop drukken, de voeding weer aan en dan start hij weer. Daarna kan ik weer de USB apparaten aansluiten. Als de pc eenmaal aan is, is er geen probleem. Bij herstarten van de pc is er ook geen probleem trouwens.
Wat heb ik gedaan:
-andere PCI slot
-andere PCI-USB kaart
-verschillende USB apparaten aangesloten
=> niets hielp
Iemand een idee?
Mijn systeem:
Asus M3A78-T
AMD phenom II X4 955 BE
Kingston hyperX 6400 4x1GB
MSI HD3870-OC 512MB passief
Intel SSD X25-M 80gb