Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soms geen internet met opstarten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een probleempje, soms als ik de computer opstart, heb ik geen internet er wordt wel gezocht maar daarna staat er een uitroep teken.
Als ik de netwerkkabel in mijn andere netwerk kaart stop is het wel oke. Maar als ik dan de computer weer opnieuw opstart dan heb ik weer geen internet (dus zelfde verhaal) trek de netwerkkabel eruit stop het in de andere netwerk kaart en dan heb ik weer internet.
Ik heb wel een wireless router tussen mijn modem en pc.
Maar soms is het met opstarten van de pc dat ik wel gewoon internet heb, het wisselt elkaar.
Waar zou het aan kunnen liggen?

EDIT: ow ik zie dat ik deze topic in de verkeerde sectie aangemaakt heb.
moest eigenlijk in netwerken /internet

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 00:11 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

2 netwerkkaarten met een fixed ip in hetzelfde subnet ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:12:
2 netwerkkaarten met een fixed ip in hetzelfde subnet ?
1 losse kaart en de andere zit op het moederbord, wat bedoel je precies met "fixed ip in hetzelfde subnet"
Ik heb ook een laptop wireless maar die heeft geen probleem met connecten.
Ik heb dan een vaste netwerkkabel aangesloten op mijn wireless modem en dan heb ik wel af en toe dat probleem.
En dan is het even weer opnieuw opstarten en dan pakt het wel.
Ik heb nu 1 netwerk kaart verwijderd, en heb de pc een tijd van het stroom afgehaald, nu 3 keer geprobeerd met opstarten en tot nu toe nog geen probleem. afkloppen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 14:10 ]

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11 14:59
Kan inderdaad een driver probleem zijn. Ik had laatst met een Medion dat de standaard drivers die erbij geleverd werden, de netwerkaansluiting helemaal niets deed (branden ook geen lampjes, geen link etc.). In aparaatbeheer stond dat er geen problemen waren. Na een driverupdate werkte hij als een zonnetje.

Die zelfde PC had ook voorheen soortgelijke problemen, als je de kabel eruit haalde en er weer in deed, dan was je ook uren bezig om die gele uitroepteken weg te krijgen. Maar ook dit was na die driverupdate verholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Je zou zeggen dat het iets met ip of zo te maken heeft.
Heeft iemand sugesties? Ik heb in mijn wireless router gekeken Sitecom 300N en er staat bij DHCPstatus geen vinkje dat de DHCP IP statisch is. UPnP staat op unabled.
Ik gebruik windows 7 64 bit. En gebruik de Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller(NDIS6.20) Router heb ik ook gereset.

Nu vandaag weer, hij bleef lang zoeken naar netwerk en kon niks vinden.
Ik had in windows de netwerkkaart uitgeschakeld, en daarna weer aan.
En toen had ik wel weer internet.

Het is dus met kabel naar wireless modem, mijn laptop is wireless en heeft geen problemen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2011 13:13 ]

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 18:30

aap

Dit is een "long shot", maar heb je toevallig Photoshop CS3 geinstalleerd? Dat gaf bij mij problemen met de internetverbinding. Duurde even voordat ik dat gevonden had.

Zie: https://www.interworks.co...ates-invalid-0000-gateway.

Verwijderd

Topicstarter
aap schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:56:
Dit is een "long shot", maar heb je toevallig Photoshop CS3 geinstalleerd? Dat gaf bij mij problemen met de internetverbinding. Duurde even voordat ik dat gevonden had.

Zie: https://www.interworks.co...ates-invalid-0000-gateway.
ja klopt ik heb Photoshop CS3 geinstalleerd, zal eens kijken wat er staat op die link
Pagina: 1