Misschien alweer twee jaar geleden heb ik een aantal 2GB usb-sticks gekocht. Ik ben ze inmiddels allemaal kwijt. Een weggegeven, twee liggen hier ergens in huis, geen idee waar. Nu zou ik graag nog een stel van die dingen willen kopen, en ik had eigenlijk verwacht dat je onderhand doodgegooid zou worden met zeer goedkope sticks van 1 of 2GB, voor misschien een of twee euro. Maar ze zijn nergens te bekennen. Althans, ik zie ze niet.
Misschien kijk ik verkeerd, maar overal is het minimaal 4GB, en prijzen beginnen bij 10 euro per stick. Te duur voor wat ik wil. Meer capaciteit is op zich niet erg, maar een lage prijs is voor mij nu belangrijker.
Zijn ze nog te koop, en zo ja waar? Ik wil iets wat ik zo weg kan geven, en dan vind ik 10 euro gewoon teveel.
Misschien kijk ik verkeerd, maar overal is het minimaal 4GB, en prijzen beginnen bij 10 euro per stick. Te duur voor wat ik wil. Meer capaciteit is op zich niet erg, maar een lage prijs is voor mij nu belangrijker.
Zijn ze nog te koop, en zo ja waar? Ik wil iets wat ik zo weg kan geven, en dan vind ik 10 euro gewoon teveel.