Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds afgelopen week kan ik mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitkiezen. Momenteel ben ik in het bezit van een HTC Touch Pro 2 met Windows Mobile, maar ik word hier echt knettergek van. Vastlopers, tekst dat pas 1 seconde na de toetsaanslag in beeld verschijnt en bar weinig ondersteuning door developers en ontwikkelaars. (Windows Mobile 6.5 is gewoon dood).

Mijn eerste keuze is op dit moment de Desire Z. Een mooie telefoon, snel genoeg en met een QWERTY-toetsenbord. De Desire HD heb ik echter ook vastgehouden, en deze vind ik ook wel superrrvet. Alleen vraag ik me af of deze niet TE groot is in de omgang? Zijn er mensen die deze telefoon hebben en het aan of af kunnen raden?

Ook vraag ik me af of ik niet beter kan wachten op de Dual-Core telefoons die dit jaar nog schijnen te komen, weet iemand meer over zo'n telefoon? Ze moeten dan echter wel binnen 2 maanden op de markt zijn.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :D

Groetjes,
Twan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Ik heb de HD2 gehad, die is qua grootte precies hetzelfde als de Desire HD, maar die vond ik te groot. Nu heb ik HTC Desire en die is prima. Desire Z is wel dikker.

Maar de Desire Z moet je vooral overwegen vanwege het toetsenbord, wil je die hebben? Daarvoor gaan, want zoveel meerwaarde biedt de Desire HD verder niet echt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Desire HD alleen zo vet vond vanwege de gigantische omvang van het scherm. Maar ik kan me voorstellen dat hij inderdaad onpraktisch is ivm die grootte.

Ik heb wel eens een tijdje geprobeerd een onscreen touchscreen toetsenbord te gebruiken, maar ik ben denk ik te gehecht aan de manier van typen met een qwerty (dat gaat zoveel sneller). Daarom denk ik dat ik alsnog ga voor de Desire Z. Bedankt je comment in iedergeval :)

Als er nog meer tips zijn hoor ik het graag!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 15:19
Als je van een Touch Pro2 komt dan moet je zeker naar een Desire Z. Heb zelf een DZ en kom ook van Pro2. Ik kan niet zonder een toetsenbord, en vooral met de Pro2 ben ik dat gewend geraakt. Alleen bij de DZ gaat het tikken zoveel sneller en loopt alle soepel. Ik zou zeker voor de DZ gaan

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb zelf de Desire HD en heb deze gekozen vanwege de grote van het scherm (net als meerdere denk ik). Moet zeggen dat ik hem niet te groot vind en voor internetten e.d. is hij juist wel lekker.

Mijn vrouw heeft overigens ook de TP2 en denkt er hetzelfde over als jij. Ze heeft dan ook vandaag tijdelijk (totdat ze haar abo mag verlengen) gekozen voor de Samsung Galaxy Ace. Niet al te duur en prima (ze wil ook Whatsapp kunnen gebruiken).

Misschien voor jou ook een idee om voorlopig een goedkopere Android telefoon te kopen en wanneer het kan over te stappen op een Dual Core?

Zoals hierboven, wil je echt graag een toetsenbord, ga dan zeker voor de Desire Z. Je hebt overigens ook nog de Samsung Galaxy 553 oid met toetsenbord.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT vinden we dat je zelf moeten kunnen beslissen of een telefoon wel of niet te groot voor je is. Dat is een persoonlijke keuze, en dat moet je dus zelf uitmaken. Over dualcore is genoeg te vinden door even zelf rond te kijken, dus al met al gaat dit topic dicht wegens een gebrek aan eigen inzet en initiatief.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is iets wat je zelf moet beslissen, omdat het puur persoonlijk is. We verwachten op GoT in ieder geval dat je voor jezelf kan beslissen waar je het meeste waarde aan hecht, dus dit topic gaat op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.