Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleem met toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

wist niet goed of het bij hardware of software moet maar ik kan nergens meer een o met trema typen door middel van een combinatie van de o toets en de trema toets. ik kan het wel via alt en 153 of 148 maar das wel kut omdat te onthouden weet iemand hoe het komt en hoe je dit kunt oplossen?

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
ja, www.google.com is je grootste vriend. kijk is of je ' teken het nog wel doet. en anders zou ik toch echt een ander toetsenbord aanschaffen. en ja daar hebben ze hier op tweakers ook iets moois voor namelijk de pricewatch :D. volgende keer eerst nadenken voor dat je het post aub. ;)
mvg
Tube

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Toetsenbordlayout op VS-Internationaal zetten :) (ervanuitgaande dat je een normaal Amerikaans qwerty toetsenbord hebt).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze vraag heeft niets met (Overige) hardware te maken, maar met de instellingen van je besturingssysteem. Omdat je nalaat te melden welke je draait kunnen we je niet exact zeggen hoe dit in te stellen en kan ik dit topic niet verplaatsen naar het juiste subforum voor softwarevragen.

Sowieso gaat dit topic dicht omdat je te weinig eigen inzet toont - het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat als je er niet uitkomt, je duidelijk laat weten waar en hoe je gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat je zelf geprobeerd hebt. Je hebt die moeite helemaal niet genomen. Doe dat volgende keer aub wel!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.