Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Goededag,

Het volgende probleem doet zich al voor vanaf aankoop van de notebook. Veel vastlopen, notebook voelt warm aan etc. Na een jaar te hebben gebruikt en meerdere malen te hebben geretourneerd, hield de notebook er helemaal mee op. Hij startte niet verder op en bleef hangen bij de bios.

Nieuwe HD geplaatst en Windows 7 erop geinstalleerd ipv het orignele Vista.

Ong. drie kwart jaar voortreffelijk gedaan, de problemen leken verdwenen te zijn.

Totdat ik vanmorgen de notebook opstarte en er werd gevraagd voor een systeemherstel, dit werkte niet en nu start de notebook opnieuw niet op. De Disk Check wordt opnieuw niet succesvol afgemaakt, waar het op duidt dat de harde schijf opnieuw defect is?! Hoe is dit mogelijk en waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is dit mogelijk? Gewoon een defect een gecrashte hdd heb ik ook al 2x in een jaar mee mogen maken..
Een nieuwe schijf aanvragen op garantie en je laatste backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 15:31
eeeuhm veel voorkomend probleem bij de dv7k series heb ik zelf ook ga naar de lokale pc zaak en laat hem leeg spuiten en normaal kan je een dv 6k 7k 8k 9k weggooien na een jaar of 2 max door ontwerp fout met smeltende componenten werd mij verteld in de pc zaak en btw moet je is kijken hoeveel stof eruit komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu nog eens met hoofdletters en punten...

Er komt trouwens veel stof uit ELKE laptop,zelfs een apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Hmm. Inderdaad het zal simpelweg pech zijn. Keertje openschroeven, schoonmaken en een SSD erin zetten.