XS4ALL - weer een prijsverhoging (085/87 telefoonnummers ...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneX
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:38
Tot nu toe zaten er 2 gratis 085/087 nummers in het internetabonnement van XS4ALL.
Vanaf 2 april gaan deze echter 2,50 per nummer per maand kosten.

Na de 50% verhoging van het PACK abonnement van vorige jaar, wederom een extreme verhoging.
Betaalde ik een jaar geleden nog 9,95/maand, nu 15 euro per maand en per 2 april dus 20 euro per maand.

Toch knap je prijs verdubbelen in een jaar tijd.

XS4ALL gaat netjes mee in de vaart der prijsverhogingen van moedertje KPN en haar dochters.

Ja ja .. de heer Theo de Vries is aardig bezig de boel af te breken.

Ik speelde met de gedachten met ADSL weer terug te gaan naar XS4ALL .... maar ik denk dat het beter is na te denken over een paar nieuwe emailadressen en voortaan met een grote boog om XS4ALL heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

ReneX schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:24:
Tot nu toe zaten er 2 gratis 085/087 nummers in het internetabonnement van XS4ALL.
Vanaf 2 april gaan deze echter 2,50 per nummer per maand kosten.

Na de 50% verhoging van het PACK abonnement van vorige jaar, wederom een extreme verhoging.
Betaalde ik een jaar geleden nog 9,95/maand, nu 15 euro per maand en per 2 april dus 20 euro per maand.

Toch knap je prijs verdubbelen in een jaar tijd.

XS4ALL gaat netjes mee in de vaart der prijsverhogingen van moedertje KPN en haar dochters.

Ja ja .. de heer Theo de Vries is aardig bezig de boel af te breken.

Ik speelde met de gedachten met ADSL weer terug te gaan naar XS4ALL .... maar ik denk dat het beter is na te denken over een paar nieuwe emailadressen en voortaan met een grote boog om XS4ALL heen te gaan.
Je topic is geen vraag en geen discussie. Het is simpelweg een mededeling. Volgens mij past het beter in het topic
[Postreminder] XS4ALL Only - Ervaringen en discussies - Deel 2.

[ Voor 63% gewijzigd door Shuriken op 25-02-2011 19:34 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en dan nog.
eerst zegt ie dat ie nu 15 euro betaald en dadelijk 20 euro, en dan zegt ie dat ie met de gedachte speelde om xs4all te nemen.
heb je het nu wel of niet :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneX
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:38
@Chucky666

Zoals in het 1e bericht geschreven, heb op dit moment het PACK abonnement, dwz toegang tot de XS4ALL servers, maar geen ADSL lijn van XS4ALL (dat gaat op dit moment via Online). Aangezien ik nu 21 euro betaal bij Online en 15 euro bij XS4ALL (vorig jaar 9.95) is de stap om dan maar helemaal naar XS4ALL te gaan niet onlogisch.

Ter info:
In het verleden was het onmogelijk te verhuizen en XS4ALL Only mee te verhuizen, en moest ik dus wel naar een andere provider met behoud van mijn emailaddressen dmv het PACK abonnement.

En om er dan maar een discussie van te maken ;) - wat vinden jullie van het prijsbeleid bij XS4ALL ?

[ Voor 9% gewijzigd door ReneX op 25-02-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celicadriver
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-04 20:36
De combinatie van verhuizen, prijsstijgingen en bandbreedte heeft mij doen besluiten om UPC maar weer eens een kans te geven. Enige nadeel van upc is een dhcp based ip, maar dat is met dyndns gauw omzeild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Erg jammer van Theo maar ook wel begrijpelijk. De pech is dat ik ze als extra lijn had ingezet om goedkoop met familie te kunnen bellen.
Dat valt dan af, weet iemand nog een ander voip alternatief welke wel gratis is ? Een lokaal nummer is niet specifiek nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain007
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 10:32
We kregen hier bij mijn ouders thuis ook een mooie brief met deze mededeling. Ik had nog een extra telefoonnummer in gebruik om via SIP gratis naar mijn ouders te kunnen bellen. Nu maar het extra nummer opgezegt, want als je het maar een paar keer in een paar maanden gebruikt is het toch weer een hoop extra kosten op jaarbasis voor een simpel telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strokealpha
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-03 22:36
Via voipbuster kost zo'n nummer 1 malig 1 euro......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:49
strokealpha schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:52:
Via voipbuster kost zo'n nummer 1 malig 1 euro......
Op de 1 of andere manier heb ik bij voipbuster gratis een nummer gekregen en een maat van me niet.
Waar en hoe vraag je hem aan voor die ene euro ?
Pagina: 1