Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] DM markeren als ongelezen

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een markeren als ongelezen functie op de DM zou wel heel erg handig zijn. Met het modden, maar nu ook met V&A, wil of kan ik soms gewoon geen antwoord geven op een DM. In m'n inbox kom ik nooit, dus zonder dat gele balkje bovenaan is hij snel vergeten. Het zou fijn zijn als hij gewoon als ongelezen gemarkeerd kon worden :)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
+1, heb ook vaak dat ik een DM zie, deze lees en dan denk 'Hmm, vanavond of morgen even reageren'. En dat ik hem dan vervolgens weer compleet vergeet en er soms dagen tot weken later pas weer achter kom dat ik iemand genegeerd heb :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zie wel wat in een highlighter voor berichten te markeren. Die extra pixels in hoogte zodat die balk in beeld blijft is voor mij niet echt wenselijk, gezien ik op een netbook zit.

Misschien iets achter MYREACT in de header dat je krijgt:
TWEAKERS.NET MYREACT (1) FAQ SEARCH ACTIVE TOPICS BOOKMARKS LOGOUT

Waarbij (1) dan het aantal ongelezen berichten is.

Ik denk dan wel een beetje hard op, en gebruik natuurlijk de oude template.

Ey!! Macarena \o/

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:56

DexterDee

I doubt, therefore I might be

RaZ schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:29:
Waarbij (1) dan het aantal ongelezen berichten is.
Ik denk dat een badge, zoals gebruikt wordt in iOS, niet zou misstaan. Maar misschien is dat mijn cognitieve dissonantie als iPhone en iPad eigenaar :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gewoon in het overzicht van je DM's op het 'gelezen' symbool(Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/message_read.gif) klikken doet precies dat. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.