Ik heb nog een oud DOS programmatje (29Kb) dat een pincode versleutelde in een matrix en wat je met een wachtwoord kon uitlezen (visueel dus), het heet pincode.exe. Nu heb ik dat nog eens nodig, want een moderne Windows versie schijnt niet te bestaan.
Het programma start wel onder DOS op, maar als er output (een soort tekstbestandje) komt, valt DOS uit en een tekstbestandje kan ik niet vinden - is waarschijnlijk niet aangemaakt?
Met Windows Powershell kan ik niet uit de voeten - gesteld dat dit hiervoor geschikt is. Zo kan ik bv. niet in de windows directories van directory wisselen, kennelijk omdat de namen niet kloppen(spaties) of te lang zijn?
Ik heb heel vroeger wel wat met DOS gewerkt, maar het meeste is weggezonken
Is er nog een relatief eenvoudige manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Rob
Het programma start wel onder DOS op, maar als er output (een soort tekstbestandje) komt, valt DOS uit en een tekstbestandje kan ik niet vinden - is waarschijnlijk niet aangemaakt?
Met Windows Powershell kan ik niet uit de voeten - gesteld dat dit hiervoor geschikt is. Zo kan ik bv. niet in de windows directories van directory wisselen, kennelijk omdat de namen niet kloppen(spaties) of te lang zijn?
Ik heb heel vroeger wel wat met DOS gewerkt, maar het meeste is weggezonken
Is er nog een relatief eenvoudige manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Rob