Windows Live Ouders

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 09:04
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik heb zojuist de Limited Edition van Bulletstorm gekocht. Om de extra DLC te activeren van de LE, moet ik via Games for Windows Live de activeringscode invoeren.

De ingame client van GFWL geeft hierbij een foutmelding en verwijst naar de GFWL client (dus gewoon marketplace volgens mij). Dit programma gebruik ik normaal nooit omdat ik hier een }:O }:O }:O -hekel aan heb. Maar goed, ik kan hier ook mijn activeringscode invoeren volgens de ingame client.

Als ik dit wil doen moet ik inloggen met het Windows Live ID van mijn ouders. Ik weet dat ik dat nepaccount járen geleden zelf had aangemaakt zodat ik games kon spelen, aangezien je ouders dat goed moesten keuren. Dat account weet ik dus niet meer, geen adres en geen wachtwoord. Het is ook niet te vinden op Live ergens.

Ik heb ook geprobeerd om een nieuw 'ouderlijk' account te maken en te koppelen met mijn hotmail account, maar dit herkent GFWL niet als het account van mijn ouders. Ik ben inmiddels 19 dus ik vraag me ook af waarom deze (achterlijke, nutteloze, ondoordachte) beveiliging hier nog op zit.

De Live support is hier nutteloos. Ik kan wel het wachtwoord van mijn eigen account resetten, maar daar heb ik niks aan. Nergens kun je op support.live.com opties vinden voor het ouderlijk account.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het zou al kunnen helpen als ik het email adres zou kunnen achterhalen, het wachtwoord kan ik dan misschien achterhalen met de geheime vraag of het gekoppelde account.

- Een gefrustreerde D422