Slechte ervaring Ziggo installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
18-2-2011 zou er een monteur van Ziggo bij mij alles-in-1 komen installeren tussen 8-13u.
Vreselijk vroeg 8u, vooral als je nog niet op dat adres woont.
Nu was ik daar half 8 en kwam ik er per abuis achter om half 10 dat er een kaart van Ziggo in de bus zat. Met wel de mededeling dat ik helaas niet thuis was en ik een nieuwe afspraak moest maken, ook werd er van mij verwacht dat ik wel de voorrijkosten zou betalen.
WOEST was ik!!! Nog heel naief de bel gecontroleerd, maar die deed het natuurlijk gewoon.
Ik heb ze opgebeld met de vraag wat dit nou weer voor betekenis had, maar ik werd behandeld alsof ik maar niet goed bij mn hoofd was en ongeloofwaardig was! 8)7
Na agressief onderhandelen kon er alsnog een monteur langskomen dezelfde dag.
Zijn er nog meer mensen die zulke zieke ervaringen hebben met Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 15:48

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Als je beter had gekeken, zie je dat er ook een centraal ervaringen topic over Ziggo is: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goh wat attent van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Wat dacht je van bij problemen na een verhuizing naar het oude adres gaan, en dan 35 euro voorrijkosten durven vragen omdat er niemand thuis is? Nee duh, ik zat in het nieuwe huis te wachten. Overigens hebben we die na bellen niet hoeven te betalen, maar ik zat wel een halve dag voor nop thuis.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moordend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceManX schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:54:
Wat dacht je van bij problemen na een verhuizing naar het oude adres gaan, en dan 35 euro voorrijkosten durven vragen omdat er niemand thuis is? Nee duh, ik zat in het nieuwe huis te wachten. Overigens hebben we die na bellen niet hoeven te betalen, maar ik zat wel een halve dag voor nop thuis.
Lijkt me gewoon een vergissing die verder correct is afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 20:04
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:02:
[...]
Lijkt me gewoon een vergissing die verder correct is afgehandeld.
Het lijkt wel of men van grote bedrijven accepteert dat dit soort vergissingen voorkomen. Het is namelijk een hele grote vergissing om iemand een hele dag voor niets thuis te laten blijven.

Als klein bedrijf ben je in zo een situatie gewoon de klant kwijt (waarschijnlijk terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gewoon een kwestie van Ziggo bellen met uitleg en je hoeft het bedrag vast niet te betalen (wat je zelf ook al aangeeft). Ik vind je reactie nogal overtrokken. Gelijk smijten met termen als "zieke ervaring" komt nogal ... over, zeker omdat het blijkbaar om een meningsverschil gaat welke blijkbaar bij het eerste belletje al werd opgelost.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Vrij zinloos topic, weinig discussie waarde behalve dan even je hart luchten over onvrede met een bedrijf.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.