Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• fstieger99
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-05 10:30
Ik heb een probleem:

mijn fifa 11 stottert. Ik heb heb het enkel bij fifa andere spellen welke ik geinstalelerd heb:

F1 2011
COD BO en MW
Crysis 2
-

het is dus een spel issue denk ik. Hij speelt prima maar af en toe haprt het 3 a 4 sec en ghaat alle in slow motion en dan weer normaal.
Ik heb geen ATI kaart dus dat vinkje bij het config scherm is nvt heb het al geprobeerd met en zonder, maar werrkt niet

Hardware

-Core I5 750 180x21
-8 GB DDr3
-GTX 460 1gb
-Intel SSD postville 80 GB
-Asus maximus gene 3
-alle nvidia drivers al gepboeerd.

iemand?

The Sartorialist

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-05 12:42
Klinkt een beetje alsof je pagefile elke keer wordt bijgeschreven of dat je anti-virus software loopt te scannen tijdens het gamen.

Kijk eens in de Task Manager welke processen het meeste aan resources (CPU en RAM) opnemen.

Verder zou ik je adviseren om een 2e hdd erbij te nemen. Voorkeur SATA om je SSD zo min mogelijk te belasten.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• fstieger99
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-05 10:30
sorry

4x 2TB ecogreen niet vermeld wel aanwezig :)

The Sartorialist

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-05 12:42
Heb je bovenstaande punten van mij nog nagekeken?

Daarnaast uiteraard alles updaten van je drivers voor o.a.:
  • Videokaart (en oude verwijderd uiteraard)
  • Geluidskaart
  • Chipset
  • etc

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Economie en maatschappij

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True