• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Drie dagen geleden heb ik bij Media Markt een spindel met 25 CD-R's gekocht van het merk Imation.

Dezelfde dag had ik ook een externe Samsung DVD/CD writer gekocht bij Mycom.

Het branden van CD's gaat enorm luidruchtig. De brander trilt van de tafel af en produceert geluid vergelijkbaar met een schuurmachine...

Toen vond ik nog ergens een oud doosje lege CD-R's van MMore, welke ik probeerde te branden. Het branden van die CD-R's gaat echter volkomen geruisloos.

Ze te zien hen ik een spindel waardeloze CD-R's gekocht.

Voordat ik naar de Media Markt terug ga, wat toch twee keer een half uur met het OV is, vraag ik me af of het überhaupt mogelijk is om supplies terug te brengen...

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:12

beany

Meeheheheheh

Bel ze eens om te overleggen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• F4T4L_3RR0R
Mijn ervaring met bellen naar zo'n grote keten, is dat het antwoord af kan wijken van die van de service-medewerker.

Verwijderd

Zal ik voor je bellen dan? Moet ze toch nu bellen.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-01 15:13
Ik denk dat ze er heel moeilijk over gaan doen.

Afhankelijk van welke MM het is, zijn ze al niet zo kundig. Dan ook nog iets wat relatief weinig voorkomt (lijkt erop dat de cd-r's uit balans zijn), maakt een nachtmerrie.

Ik zou in ieder geval ook een goeie CD-R meenemen. Kunnen ze het zelf uitproberen.

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

JW1

Misschien zijn die oude CD-r's gespecificeerd voor lagere brandsnelheden. Staat er ook een brandsnelheid op de schijfjes of de CD-
doosjes?
De MAX brandinstelling in je brandsoftware laat de cd-brander de CD branden op wat de maximale snelheid is voor de brander en de CD's.

• F4T4L_3RR0R
De ondeugdelijke CD-R's van Imation: 52x
De oude van MMore: 52x
Vond nog een doosje MMore's: 52x

Ik brand met 24x
Met 10x maken de Imation's nóg meer herrie. :X

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Maar het branden gaat wel goed?

• F4T4L_3RR0R
Ja, maar het maakt zo enorm veel herrie en de brander stuitert zowat uit elkaar, dat ik het proces liever afbreek..
Pagina: 1