Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
[ Voor 83% gewijzigd door iisschots op 28-02-2011 16:44 ]
Excuses voor al het bovenstaande
[ Voor 12% gewijzigd door SpiriTNL op 25-02-2011 14:57 ]
Het is een x64 versie van Ultimate in het Engels. Maar Ultimate is toch altijd in het engels omdat je zelf de taal kunt instellen na installatie?
Maar eigenlijk wil ik alleen controleren of de sleutel klopt.
Ik heb hier een nederlandse installatie CD van Windows 7 liggen legaal, het gaat wel om een upgrade disk maar het is ook x64 bits en Ultimate dus die moeten gewoon verkrijgbaar op internet zijn!sjirafje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:01:
Een minder legale versie is natuurlijk mogelijk maar een beetje vreemd als je een licentie hebt.
Het is een x64 versie van Ultimate in het Engels. Maar Ultimate is toch altijd in het engels omdat je zelf de taal kunt instellen na installatie?
Maar eigenlijk wil ik alleen controleren of de sleutel klopt.
Belangrijk is natuurlijk ook dat je de OEM versie download en niet de RETAIL versie.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Het is misschien een open deur, maar wat dacht je van contact opnemen met Microsoft?sjirafje schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:23:
Mag ik hier uit concluderen dat het niet mogelijk is om je productkey te controleren?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En is dat inderdaad ook een ultimate versie?
Dat moet je helemaal zelf weten, maar als je niet goed oplet heb je al gauw de verkeerde versie voor jouw OEM licentie te pakken.sjirafje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:44:
Ik heb daarom de dvd via een torrent binnen gehaald.
Daarnaast hebben sommige merken een aangepaste BIOS-locked versie waardoor je ook niet zomaar de key met een andere DVD kan gebruiken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wanneer iemand dus een standaard OEM installatie gebruikt dan kan wel de code die vermeld staat op de COA gebruikt worden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Eerst het probleem, dan de oplossing
Zeer waarschijnlijk nu niet meerlier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:23:
Staat er geen recovery partie op de harddisk die je kan gebruiken?
Heb namelijk zelf ook zoiets gehad dat de key niet meer wou installeren met de CD die ik er bij had.
Kwam er op neer dat ik de maker van de computer Medion in dit geval moest bellen en hun vragen om een Windows CD. Die gekregen met wat moeite en daarme kon ik Windows wel installeren.
Microsoft kan zo zien wat voor key je hebt en aan welk bedrijf die key is uitgegeven.
Wat ik toen gedaan heb is in de file ei.cfg (op de dvd) onder Channel het woord Retail vervangen door OEM. Dit werkte bij mij, nu kan ik zo 123 niet even vinden of dit in alle situaties werkt, maar bij mij werkte het....(ik kon toen de OEM key gebruiken en hem activeren).
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 02-03-2011 03:14 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.