Hoi allemaal,
ik weet niet of dit op de goede plaats is maar:
Ik werk in een winkel waar een sony bravia ex6 32"lcd tv hangt.
We hebben van een leverancier een promotiefilmpje van een product gehad en ik wil graag
dat filmpje laten afspelen op die tv.
Ik loop alleen tegen het volgende probleem. De resolutie van dat filmpje wordt niet ondersteund.
Ik heb al gegoogled en een programmatje gedownload, want het filmpje is een .wmv bestand en ik wil er graag een divx bestandje van maken ( dat lukt ) maar nog steeds wordt die resolutie niet ondersteund.
Volgens mij heeft het filmpje zelf een resolutie van 1024x 576 als dat kan.
Een bitverwerkingssnelheid van 2459 kbps en een fps van 25. speeltijd is 2.22
Ik wil hem iets vergroten, hij hoeft niet meteen het volledige beeld te vullen maar hoe krijg ik dit filmpje werkend?
Oh ja ik zet hem op een usb stick.
Wie weet wat ik moet doen en wil wil me daarbij even helpen?
Alvast bedankt.
ik weet niet of dit op de goede plaats is maar:
Ik werk in een winkel waar een sony bravia ex6 32"lcd tv hangt.
We hebben van een leverancier een promotiefilmpje van een product gehad en ik wil graag
dat filmpje laten afspelen op die tv.
Ik loop alleen tegen het volgende probleem. De resolutie van dat filmpje wordt niet ondersteund.
Ik heb al gegoogled en een programmatje gedownload, want het filmpje is een .wmv bestand en ik wil er graag een divx bestandje van maken ( dat lukt ) maar nog steeds wordt die resolutie niet ondersteund.
Volgens mij heeft het filmpje zelf een resolutie van 1024x 576 als dat kan.
Een bitverwerkingssnelheid van 2459 kbps en een fps van 25. speeltijd is 2.22
Ik wil hem iets vergroten, hij hoeft niet meteen het volledige beeld te vullen maar hoe krijg ik dit filmpje werkend?
Oh ja ik zet hem op een usb stick.
Wie weet wat ik moet doen en wil wil me daarbij even helpen?
Alvast bedankt.