Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:43
Hallo iedereen,

Gisteren zat ik een beetje niks te doen op internet en toen zag ik opeens Command and Conquer 4 voorbij komen. Nou heb ik vroeger C&C veel gespeeld en ik wou het wel weer eens gaan doen, dus heb ik via de EA-store het spel gekocht.

Nu komt het probleem. Ik moet EA download manager installeren en dat heb ik ook gedaan, alleen nu krijg ik een foutmelding (eigenlijk twee). De eerste is gewoon een soort pop-up waarin staat of ik een rapport van het probleem wil verzenden naar EA. De tweede is een foutmelding van EADM zelf, daar staat dat het geen verbinding heeft of iets met de service. En tot mijn grote verbazing kwam ik er net achter dat mijn EA-account het ook niet meer doet. Deze heb ik gisteren aangemaakt en gisteren kon ik er gewoon mee inloggen, maar nu zegt de EA-site dat het email adres niet bestaat.

Ik heb een betalingsbewijs en ook een mail met daarin de activatie keys en dat soort dingen. Ik heb zelfs een mail waarin staat dat ik nu een account heb op de site.

Ik heb de helpdesk ook al gemaild, maar ik heb nog geen reactie terug. Nu heb ik gelezen dat EA nog wel eens slordig is met het reageren. Dus vandaar vraag ik het hier ook even.

Alvast bedankt,