Ik wil een Windows Server 2008 R2 cluster gaan bouwen. Nu heb ik een bestaand aantal servers. Dit zijn allemaal HP Proliant DL380 G6 servers. Allen met een Intel Xeon E5530. Nu willen we ook nog een nieuwe server aanschaffen. Deze server hoeft niet meer zoveel storage dus een DL360 zou voldoende zijn. Echter kan ik de G6 (tegen normale prijzen) niet meer aanschaffen. Alternatief is een DL360 G7. Maar hier zit de Xeon E5630 in.
Nu staat me bij dat ik bij Windows Cluster met identieke processoren moet werken. Klopt dit of is een mix Xeon E5530/Xeon E5630 mogelijk? Ook ivm toekomstige eventuele extra uitbreidingen.
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een cluster met mixed processoren? Moet ik nog ergens op letten?
Nu staat me bij dat ik bij Windows Cluster met identieke processoren moet werken. Klopt dit of is een mix Xeon E5530/Xeon E5630 mogelijk? Ook ivm toekomstige eventuele extra uitbreidingen.
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een cluster met mixed processoren? Moet ik nog ergens op letten?