Goede argumenten voor digitale camera t.o.v. analo

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil graag een digitale fotocamera willen kopen. Waarschijnlijk wordt het de Canon Powershot S20 of de Nikon Coolpix 880. Nouja, dat even terzijde. Ik heb alleen een stelletje argumenten nodig om een digitale camera aan te schaffen in plaats van een analoge. Bijv. niet steeds rolletjes wegbrengen.
Ik moet nl. m'n vriendin overtuigen. En 2000 gulden is niet weinig...

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik moet nl. m'n vriendin overtuigen
>:) lol
maar zonder gekheid: ik heb eeb canon S10 gekocht en ik vindt het een zegen!Geen gakloot meer met fotorolletjes, lekker op je PC de foto's optimaliseren en bekijken. Lekker compact en toch beregoeie en scherpe foto's. TV aansluiting zodat je een diashowtje kan geven op de tv. LCD schermpje is superhandig... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Het enige is dat je toch ook een goeie printer moet hebben om fatsoenlijke hardcopys te maken ( of je moet naar de plaatselijke Kinko's gaan of zo..)

aAarGhh

Verwijderd

Een goed argument is nog dat het op de lange termijn wel goedkoop is. Je hoeft immers geen fotorolletjes meer te kopen en je hoeft je foto's niet meer te laten ontwikkelen.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op Friday 16 March 2001 17:21 schreef jellyshock het volgende:

[..]

>:) lol
maar zonder gekheid: ik heb eeb canon S10 gekocht en ik vindt het een zegen!Geen gakloot meer met fotorolletjes, lekker op je PC de foto's optimaliseren en bekijken. Lekker compact en toch beregoeie en scherpe foto's. TV aansluiting zodat je een diashowtje kan geven op de tv. LCD schermpje is superhandig... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Het enige is dat je toch ook een goeie printer moet hebben om fatsoenlijke hardcopys te maken ( of je moet naar de plaatselijke Kinko's gaan of zo..)
Ik heb hier de Canon Powershot S20 liggen van m'n pa. Hij gebruikt hem alleen altijd voor z'n werk. Nu wil ik er ook n. Welke kan ik het beste nemen, de S10 of S20? En wat zijn de verschillen???