Geen idee of het echt een bug is of een functionaliteitskeuze, maar ik merkte zonet dat de [code]-tag op TweakBlogs geen mogelijkheid tot openklappen geeft in tegenstelling tot op de fora. De enige mogelijkheid is scrollen, maar dat is niet echt overzichtelijk met code.
Voorbeeld voor het geval mijn uitleg niet duidelijk is:
Je ziet hier naast "PoSh" een pijltje staan waarmee het venster openklapt. Op TB ontbreekt dat pijltje.
---
Daarnaast: een eeuwigheid geleden vroeg ik al eens of er een PoSh-lexer voorhanden was en beloofde ik vaag er ooit zelf werk van te maken als ik tijd teveel had. Kan iemand me misschien de lexer posten van een andere taal exact in het formaat zoals die door T.net gebruikt wordt? Niet dat ik tijd teveel heb, maar ik mis die functionaliteit als ik code post.
Voorbeeld voor het geval mijn uitleg niet duidelijk is:
PowerShell:
1
| [array]$Disabled = $Selector.FindAll() | Where-Object {($_.Properties.objectclass -Match ("Computer")) -And ([Convert]::ToString($($_.Properties.useraccountcontrol),2) -bAnd 0x2)} |
Je ziet hier naast "PoSh" een pijltje staan waarmee het venster openklapt. Op TB ontbreekt dat pijltje.
---
Daarnaast: een eeuwigheid geleden vroeg ik al eens of er een PoSh-lexer voorhanden was en beloofde ik vaag er ooit zelf werk van te maken als ik tijd teveel had. Kan iemand me misschien de lexer posten van een andere taal exact in het formaat zoals die door T.net gebruikt wordt? Niet dat ik tijd teveel heb, maar ik mis die functionaliteit als ik code post.