goedendag 
ik ben bezig in flash met action script, ik heb een code dat een afbeelding van geblurt naar normaal gaat, het probleem hiermee is dat er in de code staat this en dat betekend dus dat alles op het scherm die code uitvoert (weet niet of ik het zo goed zeg maar in ieder geval alles gaat van geblurt naar normaal) en als ik dat this vervang door de instance naar van de button "button" dan gebeurt er niks meer en zie je een beetje blur lang de rand.
waarom doet dit script het niet meer als ik er button neerzet ?
this.filters = [new flash.filters.BlurFilter()]
var filter_array:Array = this.filters
filter_array[0].blurX = 500
filter_array[0].blurY = 500
final_blur = 0
this.onEnterFrame = function(){
XS = filter_array[0].blurY
difXS = final_blur-XS
filter_array[0].blurX = XS+(difXS/50)
filter_array[0].blurY = XS+(difXS/50)
this.filters = filter_array
}
nog een vraagje ik heb nu dat het van geblurt naar normaal gaat hoe laat ik het van normaal naar geblurt gaan, ik krijg nu net een idee van hoe, ik ga het even proberen als dit lukt zeg ik het, maar geef gerust suggesties
de hoofd vraag is de 1e de andere is niet zo belangrijk al opgelost
bedankt
ik ben bezig in flash met action script, ik heb een code dat een afbeelding van geblurt naar normaal gaat, het probleem hiermee is dat er in de code staat this en dat betekend dus dat alles op het scherm die code uitvoert (weet niet of ik het zo goed zeg maar in ieder geval alles gaat van geblurt naar normaal) en als ik dat this vervang door de instance naar van de button "button" dan gebeurt er niks meer en zie je een beetje blur lang de rand.
waarom doet dit script het niet meer als ik er button neerzet ?
this.filters = [new flash.filters.BlurFilter()]
var filter_array:Array = this.filters
filter_array[0].blurX = 500
filter_array[0].blurY = 500
final_blur = 0
this.onEnterFrame = function(){
XS = filter_array[0].blurY
difXS = final_blur-XS
filter_array[0].blurX = XS+(difXS/50)
filter_array[0].blurY = XS+(difXS/50)
this.filters = filter_array
}
nog een vraagje ik heb nu dat het van geblurt naar normaal gaat hoe laat ik het van normaal naar geblurt gaan, ik krijg nu net een idee van hoe, ik ga het even proberen als dit lukt zeg ik het, maar geef gerust suggesties
de hoofd vraag is de 1e de andere is niet zo belangrijk al opgelost
bedankt