Toon posts:

13-inch: 2,3 GHz Vs. 13-inch: 2,7 GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft ben ik bezig om een keuze te maken welke macbook pro ik zal kopen.
Ik ga hem voornamelijk voor internet en tekstbewerking gebruiken. want het zware werk doe ik wel op mijn imac. maar wat raden jullie aan om voor de i5 of voor de i7 te gaan.

mvg

dylan

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarvoor denk je dat je die 400 MHz extra nodig te hebben als je alleen gaat internetten en tekstbewerken? Je gaat er niet sneller door typen in ieder geval, dus dit lijkt me een no-brainer.

[ Voor 28% gewijzigd door Daedalus op 25-02-2011 10:20 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
waarom denk je uberhaupt een macbook pro nodig te hebben? Met een normale of een air kan je het ook wel af.

Of zelfs wel met een iPad met toetsenbord ;)

[ Voor 43% gewijzigd door 418O2 op 25-02-2011 10:21 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik kan mij niet voorstellen dat dit een serieus topic is....

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In ieder geval: mocht je nog zeer specifieke eisen hebben waarom je twijfelt tussen deze twee modellen, dan mag je een nieuw topic openen. Dit topic gaat op slot, omdat je met deze vraag prima zelf kunt beantwoorden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.