Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

.ost naar .pst

Pagina: 1
Acties:
  • 849 views

• Exspelled
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11-2022
Ik weet dat het mogelijk is om een .ost file naar .pst te converteren, maar deze kan niet gelezen worden in office outlook met als reden dat die geen map indeling zou hebben. Iemand een idee?

Alvast bedankt.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je gevonden toen je ging [google=convert ost to pst] of ging [google=ost to pst]?

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 25-02-2011 00:12 ]

• Exspelled
Wat ik vond was een programmatje dat OST2PST v2.1 heet.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 23:19
Exspelled schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:32:
Wat ik vond was een programmatje dat OST2PST v2.1 heet.
En die heb je uitgeprint en aan de muur gehangen? Of uitgeprobeerd?

• Exspelled
Uitgeprobeerd natuurlijk. Het converteren lukte hier dus mee.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! Omdat je nieuw bent: je wilt Het algemeen beleid #topicplaatsen even bekijken, dan snap je bovenstaande vragen misschien beter.

Ik zie via Google en de GoT-search zo 1-2-3 al een dozijn oplossingen/tips dus geven aan wat de resultaten waren van daar naar kijken / dat proberen. Niemand zit er op te wachten als de mensen die je willen helpen alleen maar herhalen wat je al hebt gedaan. Voor idereen zonde van de tijd, inclusief voor jou omdat we ook helemaal niet weten over welke versies van de betroekken applicaties / bestandsformaten het gaat terwijl een tip voor Exchange&Outlook 2010 misschien jouw (bij wijze van spreken) Exchange&Outlook 2000 zou slopen.

Kortom: ajb even wat meer informatie over situatie en wat je hebt geprobeerd om het te proberen / welke opties je niet ziet werken :)

FWIW: natuurlijk altijd met een backup werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Hoi,
Als u een offline OST-bestand en op zoek om te zetten in PST-formaat voor de toegang tot deze in Outlook. Dan is het altijd een betere optie om OST kiezen om PST Converter om de migratie uit te voeren. Het is een geschikte oplossing OST gegevens gemakkelijk kunnen exporteren naar PST formaat enkele seconden.

Voor meer informatie: - https://gallery.technet.microsoft.com/OST-to-PST-Converter-784e6302

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 21:43
Open de .ost.
Sleep de mails in een werkend .pst.
Profit

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:04
Ik hoop dat het hem na 6 jaar of gelukt is of heeft opgegeven

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Of handmatig heeft overgetikt. :p

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.