Hoe maak ik mijn iPhone 4 simlock vrij (AT&T)?

Pagina: 1
Acties:

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
Hallo iedereen,

Ik zit met mijn handen in het haar..

Ik heb een iphone 4 aangeschaft die uit Amerika afkomstig is. Ik heb zelf een Telfort Sim Only abbonnement.

Mijn vraag is hoe maak ik mijn Iphone simlock vrij zonder op de nieuwe unlock te wachten?

Dit zijn de gegevens ervan:

iphone 4
firmware 4.2.1
baseband 3.10.01 (weet niet zeker, in ieder geval de nieuwste)
AT&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jailbreak is het beste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 19:36

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Gaat je vooralsnog niet lukken. Er is geen unlock beschikbaar voor die baseband. Zelfs voor de baseband daarvoor (02.10.04, waar ik op zit), is geen unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
Is er echt geen andere manier?

Ik heb gelezen dat je het Mss kan afkopen bij AT&T of IMEI Nummer het veranderen.

Weten jullie daar wat meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Voor de duidelijkheid dit mag besproken worden in 4i :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
De enige optie die je hebt is contact opnemen met AT&T en hopen dat ze hem voor je willen (wellicht tegen betaling) willen unlocken.
Er zijn ook websites die dat voor je doen voor 100 euro, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn, vandaar dat ik dat niet als optie zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 19:36

Scott

Ik ben, dus ik tweak

michaelpm schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:44:
Is er echt geen andere manier?

Ik heb gelezen dat je het Mss kan afkopen bij AT&T of IMEI Nummer het veranderen.

Weten jullie daar wat meer van?
Nee, er is absoluut geen mogelijkheid tot unlocken. Ik heb het AT&T zelf gevraagd, die doen het gewoon niet, punt. IMEI is telefoon-gebonden, dus die is niet te veranderen.

Van afkopen is waarschijnlijk geen sprake, je hebt er neem ik aan niet een met een contract gekocht? Zelfs als je dat wel hebt gedaan, dan is er alsnog niets aan te doen, want afkopen houdt alleen in dat je dan niet meer aan je contract vastzit. AT&T gaat, zelfs als je je contract afkoopt of "uitzit", je iPhone niet unlocken. Ik heb het ook geprobeerd, maar ze doen het gewoon niet.

Een lichtpuntje, though: http://www.iphoneclub.nl/...iphone-4-jailbreakunlock/

[ Voor 3% gewijzigd door Scott op 28-02-2011 20:05 ]

Pagina: 1