Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] eigen berichten per defenitie ongelezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• foxofinfinety
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 10:25
klein foutje in het forum, al mijn forum berichten krijg ik altijd als ongelezen te zien.

gebeurd op mijn PC en laptop, bijde met Windows 7 (laptop: 64-bit, desktop: 32-bit) en Linux Ubuntu 10.10 (laptop: 64-bit, desktop: 32-bit) en in windows met firefox 4 beta 11 en in linux de laaste versie van firefox in ubuntu (3.6.13 geloof ik).

cache leeggooien heb ik niet gedaan, maar ook berichten die nog niet een bestonden dat ik voor het laatst met de laptop keek geeft die aan als ongelezen.
dus dat kan technisch niet in de cache zitten, want bij een cache versie zou dat topic er niet zijn.

Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden NIET op tijd, ze rijden op rails.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Wij houden niet op individuele basis bij wat je al wel en niet hebt gelezen. Wat wij doen is topics als 'heeft nieuw berichten' markeren wanneer deze berichten bevat die geplaatst zijn na je laatste bezoek, waarbij het 'laatste bezoek' het tijdstip is dat er meer dan 15 minuten zat tussen dat bezoek en je huidige bezoek.

Je kan dit tijdstip 'resetten' door gebruik te maken van de reset-actie.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Oftewel: by design en dus geen bug :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.