Toon posts:

Goedkope simonly

Pagina: 1
Acties:
  • 614 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een iphone 3g, en wou gebruik maken van de 3g mogelijkheid. Maar het liefst wil ik een sim only voor 10 euro per maand: gratis internet(250mb) en dan met sms en bellen ( 50 sms en 75 min bellen: die 2 zo laag mogelijk)

Weet iemand of dit mogelijk is, meestal zie ik de goedkoopste rond de 15-20 euro per maand wat mij te duur is.
Dus sms en bellen hoeft niet hoog te zijn maar moet wel gratis onbepert internet (bijv tot 250mb)

Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Volgens mij is juist het onbeperkte internet (tot 250MB is niet echt onbeperkt lijkt me) nogal duur. Ben niet zo thuis in de SIM-only abo's verder.

Waar heb je zelf al gezocht? BEN/Simyo/anders?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Klik
De 135 heeft een datalimiet van 250MB per maand, vanaf 190 is de datalimiet 1GB.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar tot 250mb heet onbepert internet. Vroeger vroeger was onbepert gewoon echt onbepert maar nu is het of tot 250mb of tot 1gb. Ik heb al beetje rondgesurft maar ze hebben overal van die super irritant aanbiedingen, dan betaal je eerste 6 maanden halve prijs en dan 1.5 jaar volle prijs ect. Dan denk je eindelijk een goede aanbieding, blijk je toch weer op 20 euro p/m te zitten.
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:53:
Ja maar tot 250mb heet onbepert internet. Vroeger vroeger was onbepert gewoon echt onbepert maar nu is het of tot 250mb of tot 1gb. Ik heb al beetje rondgesurft maar ze hebben overal van die super irritant aanbiedingen, dan betaal je eerste 6 maanden halve prijs en dan 1.5 jaar volle prijs ect. Dan denk je eindelijk een goede aanbieding, blijk je toch weer op 20 euro p/m te zitten.
Bedankt, deze had ik zelf nog niet gezien. Alleen wat ik nu zo jammer vind het is of 135 bel of 135 sms + internet. Wat moet ik dan inhemelsnaam gaan doen.. Het liefst heb ik 50 bel en 50 sms ofzo. Ik hou toch nooit lange gesprekken, altijd binnen 1 of 2 minuten.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 21:56 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Simpel is 12,50 voor 100 minuten bellen, geen SMS en 500 MB internet.

En by the way: het is onbeperkt, niet onbepert. En nee, 250 MB is niet "onbeperkt" en het heeft ook nooit zo geheten.

[ Voor 48% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 24-02-2011 21:57 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Snap het niet echt.. je VRAAGT om 250mb internet, dan is 250mb toch prima ongeacht of ze t onbeperkt noemen?

Verwijderd

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:56:
Simpel is 12,50 voor 100 minuten bellen, geen SMS en 500 MB internet.
Jammer dat er dan net weer geen sms bij zit :(

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Die vodafone link geeft je gewoon 135 UNITS die je kan gebruiken als zowel sms of minuten, dat is toch juist wat je wilt?

Voor een euro extra 190 en 1GB voor 3 euro meer 300 en 1GB, zou dan de 135 nemen relatief gezien toch zonde vinden, die 12 euro extra per jaar is het wel waard om te 'weten' dat je niet op je datagebruik hoeft te letten (althans niet zo extreem als bij 250MB)

[ Voor 52% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-02-2011 21:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:57:
Die vodafone link geeft je gewoon 135 UNITS die je kan gebruiken als zowel sms of minuten, dat is toch juist wat je wilt?

Voor een euro extra 190 en 1GB voor 3 euro meer 300 en 1GB, zou dan de 135 nemen relatief gezien toch zonde vinden, die 12 euro extra per jaar is het wel waard om te 'weten' dat je niet op je datagebruik hoeft te letten (althans niet zo extreem als bij 250MB)
Oooooooooh, dat wist ik niet! Kijk, ik dacht dat je altijd moest gaan kiezen.
Dan wordt het wss deze!
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:56:
Snap het niet echt.. je VRAAGT om 250mb internet, dan is 250mb toch prima ongeacht of ze t onbeperkt noemen?
250mb is goed, ik heb nergens gezegd ongeacht bla bla dat ik het dan niet wil

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 22:00 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 13:30

SeatRider

Hips don't lie

Ook wel leuk dat de TS gewoon een probleem post en jullie allemaal voor m over het internet rennen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Naja ik ben iig super blij want snap nu eindelijk hoe het zit. Ik ga die van vodafone voor 11 euro per maand nemen!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:27
Speciaal toch?

Ik weet dat Hi een speciale bundel heeft voor 3G, namelijk Hi Mobiel Internet Extra Snel. 14,95 p/m voor een prepaid persoon...

Niet alle bundels geven 3g toegang... Let daarop

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53
Ik heb bij ben 250 250 onbeperkt voor iets van 12 euro.
Beter vind je het niet!(zeker omdat als je meer nodig hebt je het mag aanpassen)
Je maakt gewoon gebruik van het 3g netwerk etc.

[ Voor 15% gewijzigd door davevogel0 op 24-02-2011 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet toevallig iemand als je je belminuten per maand niet opmaakt wat er dan mee gebeurt? Stel je voor je belt 2 jaar lang niet. spaar je dan alles op?

Verwijderd

KPN sim-only is misschien ook een optie. Door een foutje in het systeem kunnen er 2 kortingsacties tegelijk worden genomen(dit was voorheen niet mogelijk). Je krijgt dan voor 8.50 p/m 100 min/sms(levenslange korting van 4 euro) en voor 5 euro p/m erbij(50% korting levenslang) hebt je internet met een FUP dus geen hard limiet. Zit je op 13,50 in de maand.

Als je echt zo weinig mogelijk belminuten/smsjes wil dan zou je zelfs Flexibel Tarief sim only kunnen nemen dan betaal je 6.25 p/m dan 5 euro erbij voor internet(FUP). Dan ben je al voor 11,25 in de maand klaar. Maar ik raad Flexibel Tarief alleen aan als je er zo min mogelijk(of eigenlijk niet) mee gaat bellen of smsen en voornamelijk gaat internetten.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:46

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:18:
Weet toevallig iemand als je je belminuten per maand niet opmaakt wat er dan mee gebeurt? Stel je voor je belt 2 jaar lang niet. spaar je dan alles op?
Auw... Heb jij je ooit weleens ergens in verdiept?
Maar okay. Bij de meeste providers ben je ongebruikte minuten aan het eind van de maand kwijt. (blijf het eigenlijk een rare constructie vinden, voor iets betalen en verplicht binnen maand opmaken...)
Bij sommige providers mag je je ongebruikte minuten 1 maand meenemen. Maar vaak zie je dat je dan eerst je 'nieuwe' minuten moet opmaken en dat dan pas je oude worden aangesproken.
Conclusie: alles toch zoveel mogelijk opmaken. :)

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Simyo (KPN netwerk)

€6,99 per maand voor 250 minuten/sms + 1000 MB internet voor €4,95 per maand, totaal dus €11,94 per maand. Weliswaar voor het eerste jaar. Contract is per maand opzegbaar.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

jeroen3 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:11:
Speciaal toch?

Ik weet dat Hi een speciale bundel heeft voor 3G, namelijk Hi Mobiel Internet Extra Snel. 14,95 p/m voor een prepaid persoon...

Niet alle bundels geven 3g toegang... Let daarop
Mja, dan heb je dus ook een hogere snelheid. 1GB datalimiet per maand is leuk, maar als je het met een 128k/sec moet doen duurt het ook wel even voor je 1GB binnen hebt ;) VDF daarentegen levert onderhand 3Mbps down...dat schiet tenminste op.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:45:
Hey,

Ik heb een iphone 3g, en wou gebruik maken van de 3g mogelijkheid. Maar het liefst wil ik een sim only voor 10 euro per maand: gratis internet(250mb) en dan met sms en bellen ( 50 sms en 75 min bellen: die 2 zo laag mogelijk)

Weet iemand of dit mogelijk is, meestal zie ik de goedkoopste rond de 15-20 euro per maand wat mij te duur is.
Dus sms en bellen hoeft niet hoog te zijn maar moet wel gratis onbepert internet (bijv tot 250mb)

Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven.
Geachte Topicstarter, welkom op GOT *O*

Helaas heb je de vraag in het verkeerde subforum gepost. Dit had in Telecomproviders gemoeten. Helaas verwachten we van de gebruikers een behoorlijk portie eigen inzet, wat een verplaatsing van dit topic naar dat specifieke subforum een beetje in de weg staat. Je topic zal daar waarschijnlijk direct gesloten worden wegens gebrek aan eigen inzet.

Ik kan je nog wel verwijzen naar http://tweakers.net/price...im-only-abonnementen.html waarin je ook het e.e.a. kunt vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.