• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Hallo allemaal!
Ik zit een beetje met een probleempje, ik heb namelijk de verkeerde driver CD bij mijn moederbord (MSI P67A-C45) gekregen (gekocht via marktplaats voor 3 tientjes onder winkelprijs...). De oelewapper die mij dit moederbord heeft verkocht heeft er namelijk de drivers (volgens mij dan want dat staat heel handig nergens op de CD) van een P55 bord meegegeven. Het geluk was nog dat de drivers van de netwerkadapter wel klopten :p. Maar terzake, mijn onboard geluidskaart doet nu alles behalve het produceren van geluid en ik verdenk de drivers hier dus van. Hierom vraag ik: heeft iemand de goede drivers/een goede link voor de drivers want bij google vind ik er zo veel verschillende dat ik niet zeker weet welke de goede is...
Alvast bedankt!

PS zijn er nog andere belangrijke drivers die ik miss voor dit mobo zou moeten hebben :D?

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
eeuhm.. wat dacht je van www.msi.com?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Als je naar de site van je mobomaker gaat en even je mobo opzoekt, kan je over het algemeen de drivers downloaden. Bijkomend voordeel is dan ook dat je gelijk de nieuwste drivers hebt.

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Oeps!
DOMDOMDOM van mij ik kwam namelijk eerst uit op een automatische driver detector ofzo die het niet deed dus ik dacht ik raadpleeg het forum :#

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Forum raadplegen mag absoluut, maar pas nadat je zelf gedaan hebt wat je kunt. Kijken op de site van de fabrikant is dan eerste plek om te kijken, zeker voordat je dubieuze tooltjes gaat gebruiken.

Verder volledig met KeDeShCh eens. Omdat je niet zelf gedaan hebt wat je kunt, en bovendien niet duidelijk hebt laten merken waar en hoe je zelf gezocht hebt en wat je vond gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.