Toon posts:

Reparatie of nieuwe console?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Mijn XBOX 360 Elite is vorige week voor de derde keer in heel mijn X360-historie kapot gegaan door middel van een Red Ring Of Death. Nadat ik de oplossingen van Microsoft al geprobeerd had, en het er niet beter op werd, zit ik nu met een, voor mij, lastige keuze: reparatie betalen (garantie is verlopen) of de nieuwe XBOX360 kopen (het Slim-model).

Wat zeggen jullie? :)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en draag zelf voordelen en nadelen aan.

Daarnaast even een titelfix gedaan zodat het duidelijk is waar het topic over gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2011 20:51 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:05

bonzz.netninja

Niente baffi

(afgezien van je slechte topic titel) zozo wees maar actief :) psychoclown
heb je enig idee wat een reparatie zou moeten kosten? Ik zou best gecharmeerd zijn van een slim model qua grootte en geluidsproductie maar het is natuurlijk een beetje persoonlijk :)
Je zou ook nog kunnen kijken voor een 2e hands exemplaar. Die zijn er genoeg

[ Voor 9% gewijzigd door bonzz.netninja op 24-02-2011 20:52 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Topicstarter
psychoclown schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:49:
Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en draag zelf voordelen en nadelen aan.

Daarnaast even een titelfix gedaan zodat het duidelijk is waar het topic over gaat.
Sorry, je hebt helemaal gelijk... Ik zat meer met mijn verstand bij de keuze, dan bij de forumregels, maar ik zal ze alsnog doorlezen!
bonzz.netninja schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:50:
(afgezien van je slechte topic titel) zozo wees maar actief :) psychoclown
heb je enig idee wat een reparatie zou moeten kosten? Ik zou best gecharmeerd zijn van een slim model qua grootte en geluidsproductie maar het is natuurlijk een beetje persoonlijk :)
Je zou ook nog kunnen kijken voor een 2e hands exemplaar. Die zijn er genoeg
Voor mij klinkt een S-model ook aantrekkelijker, maar toch... Ik weet de kosten van een reparatie nog niet, maar ik zal dat morgen uitzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 14:03
Reparatie van dit is prima zelf uit te voeren. wel ff kitje kopen, om de XBOX open te kunnen krijgen, indien je de tools nog niet hebt. Anders ff naar een gameshop/console tuner ;). 40 - 50 euro volgens mij

[ Voor 6% gewijzigd door delpetero op 25-02-2011 15:03 ]