[iPad2] Een overzicht van alle geruchten

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.223 views

Onderwerpen

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/wp-content/uploads/2011/02/ipad1.jpg
Foto: 9to5mac

Het aantal voorradige iPad nam de afgelopen weken al flink af en dat was de reden om de geruchtenstroom maar eens flink op gang te brengen. Bijna elke dag kwam er wel een nieuw gerucht naar buiten en volgende week woensdag, 2 maart 2011, gaat Apple ons duidelijkheid geven over de beruchte iPad 2.

Het begon ongeveer in december 2010, toen er opeens een foto opdook waarbij de speaker van de iPad 2 zou zijn nagemaakt in een mock-up:

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/ipad2-detail.jpg

Niet veel later volgde er een foto van de voor en achterkant, de iPad was te vinden op CES 2011:
Afbeeldingslocatie: http://www.ipadclub.nl/wp-content/uploads/2011/01/ipad-2-1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.ipadclub.nl/wp-content/uploads/2011/01/ipad-2.jpg
Foto's: iPadclub.nl

Duidelijk zijn de grotere speaker, de camera aan de voorkant (FaceTime) en de camera aan de achterkant. Tevens stond er op deze mock-up al 128GB vermeld. Het scherm zou tevens beter tegen vetvlekken kunnen en de kijkhoek zou groter zijn (lichtinval). De iPad 2 zou ook sneller zijn, een gyroscoop bevatten en mogelijk een retina display bevatten, dit omdat er in de update van de app iBooks een afbeelding was gevonden met een in hogere resolutie (1024x768) houtplank. Dit werd later weer ontkrachtigd door verschillende media. Daarbovenop zou de nieuwe iPad ook een USB-poort bevatten zodat de ConnectorKit niet meer nodig zou zijn. Apple zou er ook voor gezorgd hebben dat de nieuwe iPad dunner en lichter zou zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonehacks.com/images/2011/01/ipad2case2.jpg
Foto: iphonehacks

Door bovenstaande foto zou men een ingebouwd SD-slot en een mini Displayport verwachten.

Wat er nu gaat komen, weten we tot woensdagavond niet. De iPad 2 houd de geruchtenstroom in ieder geval goed op gang. :)

Mochten er dingen ontbreken, let me know!

[ Voor 3% gewijzigd door Vitruvius op 24-02-2011 19:58 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nu met de introductie van de nieuwe macbooks zou de "mini displayport" wellicht een mini Thunderbolt poort kunnen zijn.

39

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 16:38
Denk niet dat dat zal werken met die ARM chipset ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ha, ik wou 'm net posten maar je was me voor. Ik ga 'm meteen halen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben benieuwd of er ook echte verbetering komen. Een camera en usb-poort word ik niet echt warm van (nog nooit gemist op mn huidige iPad). Qua snelheid is er nog wel wat te verbeteren. Niet dat de huidige iPad traag is, maar scrollen in websites levert vaak dat dambord-patroontje op. Zou mooi zijn als dat niet meer zou gebeuren. Maar dan nog, meeste mensen gebruiken hem voor internet/magazines/boeken. Zo geavanceerd hoeft het dus allemaal niet.
Retina-scherm zou dan wel mooi zijn, maar is denk ik veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:18

Haaguit

HBZNPLT!

Als ik de specs zo zie, is het meer een iPadS dan een iPad2... Ik zou het pas tof vinden als er aan de achterkant ook touch zou zitten, zodat je kan werken zonder hand boven het scherm.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Mini displayport zou wel eens de nieuwe thunderbolt/lightpeak port kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:45:
Op een iPad? Denk dat de functionaliteiten nog te beperkt en de kosten te hoog zijn. Ik hoop dat hij weer
$ 499,00 gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:26
k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:45:
Ik meen gelezen te hebben dat de iPad niet met het Thunderbolt-protocol (PCI-express??) overweg kan. Daarbij zie ik het nut er niet echt van in.

Ik verwacht stiekem toch een soort van 'One More Thing' bij deze aankondiging. Misschien wel een prijsverlaging van de huidige iPad serie, net zoals met de iPod Touch 2G is gedaan toen de 3G uitkwam.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 20:43
RobbieB schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:53:
Ik verwacht stiekem toch een soort van 'One More Thing' bij deze aankondiging. Misschien wel een prijsverlaging van de huidige iPad serie, net zoals met de iPod Touch 2G is gedaan toen de 3G uitkwam.
Daar zat ik ook al aan te denken. Door analisten is de afgelopen maanden al herhaaldelijk geconcludeerd dat het basismodel van de iPad erg scherp geprijsd is, en dat de concurrentie moeite heeft om de prijs/kwaliteit verhouding te evenaren. Als ze de 16GB Wifi versie 100 euro goedkoper maken zouden ze volgens mij het gras volledig voor de voeten van de concurrentie wegmaaien. Qua (extra) features zal de iPad2 naar ik vermoed in elk geval niet baanbrekend zijn, en ik denk dat Apple er best wat voor over heeft om de voorsprong op de concurrentie vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Vistajevski schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:36:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken. Door analisten is de afgelopen maanden al herhaaldelijk geconcludeerd dat het basismodel van de iPad erg scherp geprijsd is, en dat de concurrentie moeite heeft om de prijs/kwaliteit verhouding te evenaren. Als ze de 16GB Wifi versie 100 euro goedkoper maken zouden ze volgens mij het gras volledig voor de voeten van de concurrentie wegmaaien. Qua (extra) features zal de iPad2 naar ik vermoed in elk geval niet baanbrekend zijn, en ik denk dat Apple er best wat voor over heeft om de voorsprong op de concurrentie vast te houden.
Idd zoals ze nu ook al doen voor de iphone zelf. 8GB 3gs is te koop voor 530€ 16GB 4 voor 640€

Ze zouden de ipad wifi 1G 16GB voor 399 en de ipad 2 wifi 32GB voor 499 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Op een iPad? Denk dat de functionaliteiten nog te beperkt en de kosten te hoog zijn. Ik hoop dat hij weer
$ 499,00 gaat kosten.
Het zou een boost zijn voor de adaptatie en het zou de soms nogal trage sync een enorme boost geven.

Zie het zo al voor me in de aankondiging, 20 maal snellere sync dan gelijk welk draagbaar apparaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:49:
[...]Het zou een boost zijn voor de adaptatie en het zou de soms nogal trage sync een enorme boost geven.
Zie het zo al voor me in de aankondiging, 20 maal snellere sync dan gelijk welk draagbaar apparaat. :)
Zou kunnen, maar ik zie het ook niet gauw gebeuren. Het IC dat de Thunderbolt verzorgt in de MBP's is behoorlijk groot (en als er een kleinere versie van was dan hadden ze die wel gebruikt). Verder is ondersteuning van de chipset nodig en de iPad gebruikt een System On Chip.

Als het al gebeurt dan wordt het in een volgende release met een volledig herontwikkelde processor. Ik heb trouwens niet het idee dat de USB verbinding nu de vertragende factor is in het syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Mijn volle 16gb ipad synct in 2/3 minuten....

Ben echt benieuwd naar de iPad2, als het echt een vooruitgang is dan upgrade ik wel, mits in de mijne kwijt kan voor een leuke prijs.
Ook ben ik benieuwd of hij nog op de ipad keyboard dock kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:04:
Mijn volle 16gb ipad synct in 2/3 minuten....
Ben echt benieuwd naar de iPad2, als het echt een vooruitgang is dan upgrade ik wel, mits in de mijne kwijt kan voor een leuke prijs.
Ook ben ik benieuwd of hij nog op de ipad keyboard dock kan.
Ja, ik zat ook al te kijken naar het verkopen maar hier (Ierland) ligt de verkoopwaarde erg laag (voor een Apple produkt). Voor de mijne (16GB+3G) gaan ze meestal voor rond de 400-450 euro van de hand, en dat is toch 150-200 euro lager dan ik er voor betaald heb. En de meeste daarvan waren verkocht voordat het nieuws van de persconferentie uit was, ik denk dat de prijs nog wel wat verder zakt als de iPad 2 echt aangekondigd is.

Niettemin, als het nieuwe model genoeg biedt ga ik het toch wel doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier een leuk artikel op NU.nl:

http://www.nu.nl/gadgets/...ipad-2-vrijwel-zeker.html

Een SD reader zou geschrapt zijn (wat mij erg jammer lijkt). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat er weinig schokkends komt, omdat Apple de Androids aan het afwachten is. Apple zingt het met een magere update (snellere proc, camera, meer geheugen) nog wel een halfjaartje uit op basis van imago en een degelijk OS.

Dan zullen ze echt weer een grote stap moeten maken (resolutie, Thunderbolt, proc) om de Androids bij te benen. Want laten we eerlijk zijn, qua specs lopen de Androids nu al voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
magnifor schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:26:
Hier een leuk artikel op NU.nl:

http://www.nu.nl/gadgets/...ipad-2-vrijwel-zeker.html

Een SD reader zou geschrapt zijn (wat mij erg jammer lijkt). :(
En releasen van iOS 5 morgen gaat echt niet gebeuren. Daarvoor moeten eerst de developers er een tijdje mee gespeeld kunnen hebben, anders gaat de helft van de apps niet werken.

Niettemin zou iOS 5 natuurlijk wel aangekondigd kunnen worden en dan verschijnen in de zomer, misschien samen met de iPhone 5.

De vraag is ook wat iOS 5 voor nieuws gaat bieden, er is nog weinig over uitgelekt. Ik hoop zelf op een beter notificatie systeem, soms komen er wel 10 tegelijk die zo snel langs flitsen dat je ze niet kan lezen, en er is ook geen manier om oude notificaties terug te lezen. Nu apps ze steeds meer en meer gaan gebruiken is het vreselijk irritant. Ik gebruik notificaties veel op de iPad omdat hij altijd online is met 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Wordt de keynote morgen live op Apple.com uitgezonden ? En zo ja, weet iemand hoe laat ? I can't wait :) !!

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
andromedaan schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:34:
Wordt de keynote morgen live op Apple.com uitgezonden ? En zo ja, weet iemand hoe laat ? I can't wait :) !!
Nee, dat doen ze helaas al jaren niet meer. Dit keer doen ze wel een 'simulcast' naar London maar dat is ook niet online te bekijken, en alleen voor genodigden.

Er zijn wel verschillende sites die live updates doorsturen via internet, meestal tekst met hier en daar een plaatje. Bijvoorbeeld MacRumors en Engadget. Gizmodo deed het ook maar sinds hun iPhone 4 stunt worden ze niet meer uitgenodigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jammer dat het niet wordt uitgezonden. Kan me herinneren dat ik het kort geleden nog wel online had gezien (presentatie van de huidige ipods geloof ik). Dat is geen jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
GekkePrutser schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:13:
[...]

Nee, dat doen ze helaas al jaren niet meer. Dit keer doen ze wel een 'simulcast' naar London maar dat is ook niet online te bekijken, en alleen voor genodigden.

Er zijn wel verschillende sites die live updates doorsturen via internet, meestal tekst met hier en daar een plaatje. Bijvoorbeeld MacRumors en Engadget. Gizmodo deed het ook maar sinds hun iPhone 4 stunt worden ze niet meer uitgenodigd :)
De vorige keynote werd gewoon live gestreamd hoor. Je moest het alleen wel in Safari bekijken, want anders werkte het niet (of misschien zelfs Snow Leopard hebben?). Weet de details niet meer helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Op een Mac kon je dat zien en op een iOS apparaat. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:17
Zal op 19:00 uur onze tijd zijn en de stream is alleen te zien op iOS of Mac OSX

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Robberto schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:49:
Op een Mac kon je dat zien en op een iOS apparaat. :-)
idd ja, heb het toen op mn iPad gezien.

Heb even gegoogled en op deze site wordt wel gesproken over 'watch event live' (19:00 uur onze tijd). We zien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Waar baseren jullie je eigenlijk op ? Ik denk dat Apple inderdaad weer zelf een livestreampje gaat zenden (waarom zouden ze er opeens mee stoppen ?). Het werkte inderdaad alleen in Safari, but that's no problem.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Oh in de vroege jaren '2000 deden ze dat ook, maar ze waren er een tijd mee gestopt. Je kon de keynotes toen pas een halve dag later bekijken als opgenomen video. Kennelijk wilden ze de kans hebben om eventuele bloopers te verwijderen :) Dit was juist de reden dat bepaalde sites begonnen met live updates en dergelijke (als je het zelf kan bekijken dan heeft dat immers niet zo veel zin)

Ik wist niet dat ze er weer mee begonnen waren.

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 01-03-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
iPad 1 een tijd geleden verkocht omdat ik hem te weinig gebruikte. Toch ga ik de iPad 2 kopen (ongeacht de specs). Ik lees de laatste tijd weer meer (en dat beviel me erg goed op iPad) en wil weer meer nieuws gaan volgen (en ook dat beviel erg goed op de iPad). Als laatste gebruik ik de laatste tijd veel FaceTime en dat zou een leuke (zo goed als zekere) functie zijn om ook te kunnen gebruiken op de nieuwe iPad.

Ik heb altijd zoveel zin in de events. Ga er weer een gezellig avondje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
CoiLive schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:56:
iPad 1 een tijd geleden verkocht omdat ik hem te weinig gebruikte. Toch ga ik de iPad 2 kopen (ongeacht de specs). Ik lees de laatste tijd weer meer (en dat beviel me erg goed op iPad) en wil weer meer nieuws gaan volgen (en ook dat beviel erg goed op de iPad). Als laatste gebruik ik de laatste tijd veel FaceTime en dat zou een leuke (zo goed als zekere) functie zijn om ook te kunnen gebruiken op de nieuwe iPad.

Ik heb altijd zoveel zin in de events. Ga er weer een gezellig avondje van maken.
Ja, ik had er ook enorme zin in.

Helaas morgen een open dag van de UvA. Dus komt wel ff verkeerd uit net. Vind het altijd wel wat hebben die "spanning" van zo'n grote Apple aankondiging.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
MrBlueEyes schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Ja, ik had er ook enorme zin in.

Helaas morgen een open dag van de UvA. Dus komt wel ff verkeerd uit net. Vind het altijd wel wat hebben die "spanning" van zo'n grote Apple aankondiging.
Geen techblogs volgen en rond een uurtje of 2 's nachts (?) de opgenomen versie kijken op de website van Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 10:35

Exirion

Gadgetfetisjist

CoiLive schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:56:
Een merk doet het toch leuk als de introductie van nieuwe produkten en avondje entertainment voor cosumenten is :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
CoiLive schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:19:
[...]

Geen techblogs volgen en rond een uurtje of 2 's nachts (?) de opgenomen versie kijken op de website van Apple :)
Helaas moet ik de volgende dag er weer vroeg uit:( Dus ja dat wordt toch maar de techblogs denk ik. Want om 2 uur nog een show te kijken van 1 tot 1,5 uur, dan wordt het wel erg laat he:P

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik hoop stiekem nog op een beter scherm en snellere CPU icm geheugen.

Het minst zit ik te wachten op een lelijke sleuf voor een SD kaart (er zit toch CF in me camera) en ook een grotere spieker zou van mij niet hoeven ivm afbreuk aan het design.

Een iPad2 die eruit ziet als een reuze iphone4 zou ik ook wel mooi vinden.
[...]

Ben ik persoonlijk mee gestopt. Redelijk overbodig nu de stream terug is.
Vaak kwam ik op de Apple site voor de download en zag dan via een enorme Banner alsnog wat er was aangekondigd.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 01-03-2011 23:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
http://www.ipadclub.nl/15...utm_source=direct-tblt.nl

Wat een gerucht thunderbolt op de iPad, lijkt me echt nog nutteloos voorlopig of ze moeten heel snel met heel veel apparaten hiervoor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

GekkePrutser schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:12:
Oh in de vroege jaren '2000 deden ze dat ook, maar ze waren er een tijd mee gestopt. Je kon de keynotes toen pas een halve dag later bekijken als opgenomen video. Kennelijk wilden ze de kans hebben om eventuele bloopers te verwijderen :) Dit was juist de reden dat bepaalde sites begonnen met live updates en dergelijke (als je het zelf kan bekijken dan heeft dat immers niet zo veel zin)
Ze zijn er ooit mee gestopt omdat 't gewoon te belachelijk werd qua bandbreedte. 4 gigabit per seconde door Akamai heen in een tijd dat we netaan de 56k modem aan het ontgroeien waren. Tegenwoordig is dat peanuts natuurlijk (en geloof mij dat 't tegenwoordig ook wel wat harder gaat dan 4gbps). We kunnen nu veel meer qua streaming.

Volgens mij zijn ze er weer mee begonnen om te vooromen dat de halve wereld komt livebloggen met z'n MiFi apparaatje en daarmee de demo verstoort. Weten we nog dat er aangekondigd werd dat er zich in het publiek maar liefst 500 wifi Access Points bevonden?

Waarschijnlijk komt 't hier terecht: http://www.apple.com/apple-events/march-2011/

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 02-03-2011 00:42 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:46:
[...]

Idd zoals ze nu ook al doen voor de iphone zelf. 8GB 3gs is te koop voor 530€ 16GB 4 voor 640€

Ik hoop ook op een prijsverlaging van de iPad1, AT&T verkoopt de 3GS nu voor $49,99, zou mooi zijn als ze iets vergelijkbaars doen met de iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:40:
[...]

Ze zijn er ooit mee gestopt omdat 't gewoon te belachelijk werd qua bandbreedte. 4 gigabit per seconde door Akamai heen in een tijd dat we netaan de 56k modem aan het ontgroeien waren. Tegenwoordig is dat peanuts natuurlijk (en geloof mij dat 't tegenwoordig ook wel wat harder gaat dan 4gbps). We kunnen nu veel meer qua streaming.

Volgens mij zijn ze er weer mee begonnen om te vooromen dat de halve wereld komt livebloggen met z'n MiFi apparaatje en daarmee de demo verstoort. Weten we nog dat er aangekondigd werd dat er zich in het publiek maar liefst 500 wifi Access Points bevonden?

Waarschijnlijk komt 't hier terecht: http://www.apple.com/apple-events/march-2011/
Ja dat was wel mooi idd. De iPhone4 kon niet op Wifi omdat de hele zaal een grote stralings bonk was.
We weten nu inmiddels waarom 3g toen ook niet wilde werken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:46:
[...]
Ja zou wel fijn zijn als ze de gb's wat opkrikken.
Ik had nu (vandaag op tijd me iPad1 verkocht) een 32gb model maar het zou mooi zijn als er een 128gb versie kwam. Kan ik mooi al me muziek (in AAC anders past het nog niet) in 1x meenemen.

Mooie opstelling zou dan zijn 32 / 64 / 128, kunnen ze de 16gb iPad1 nog mooi verkopen als "instap" model.

Geheugen is zo gezakt in prijs de laatste maanden dat dit makkelijk moet kunnen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou bij mij de enige mogelijke upgrade reden zijn tussen alle geruchten die ik hier zie staan, het geheugen. Hoewel mijn 32GB niet tot z'n dak toe vol zit. Mijn iTunes library van 300GB past toch ook niet op een 128gb iPad. Wel is het zo; als je meer ruimte heb neem je meer mee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gedoe over een update van een iPad (heb er zelf één waar ik wel heel tevreden van ben, behalve dan het fascistisch fnuiken van flash)? In juni ga ik naar New York en zal dan wel zien als het de moeite is om een nieuwe te kopen.
Nu ja, Apple verkoopt graag wind en er zijn er dan altijd die erin meegaan en onmiddellijk het laatste/nieuwste willen hebben.
Apple-spullen zijn wel niet slecht (iPhone heb ik na 1 maand wel vervangen door een Touch HD waar ik tenminste mee kan doen wat ik wil en niet wat Apple me toelaat om te doen) maar ze gaan me toch iets te autoritair om met hun materiaal:
- batterij vervangen? in de praktijk willen ze dat je een nieuw toestel koopt
- censuur mbt apps
- duur!! (tenzij je ze in USD koopt en dan nog)

iPad is eigenlijk speelgoed maar wel het beste speelgoed dat ik al gehad heb (voor professioneel gebruik is een laptop nog altijd stukken beter)!

Iedereen heeft natuurlijk wel iets waar je lyrisch over wordt en wie ben ik om die mensen hun plezier te bekritiseren (ik zal ook wel bepaalde hobby's/gewoonten hebben waar anderen zich vragen bij stellen) dus bij deze veel plezier met de launch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oke! Gelukkig hoef je hem niet te kopen.
Dat je nu al zegt hem misschien te gaan kopen als je in de VS bent zegt ook al wel voldoende. Stiekem ga je dus ook mee in de hype.

iPhone vergelijken met een HTC HD. De HTC HD kwam iets van Anderhalf jaar later uit. Ja zo vergelijken is natuurlijk nooit eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:03:
Dat je nu al zegt hem misschien te gaan kopen als je in de VS bent zegt ook al wel voldoende. Stiekem ga je dus ook mee in de hype.
En verder is het een verhaal met veel aannames, persoonlijke meningen en gelul.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Vorige keer was de video rond 22 uur beschikbaar IIRC.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Exirion schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:07:
[...]

En volledig off-topic met een hoog bash gehalte. Gezien zijn post historie niet al te serieus nemen.

Ik ben erg benieuwd wat er met die SD kaart reader gaat gebeuren; het is toch wel een grote pre voor mij en een van de redenen dat ik de iPad 1 niet gekocht heb; een workaround met een adapter is natuurlijk niet zo chique. Ik begrijp verder ook wel dat Apple liever wil dat je de 64gb ipv 32gb versie koopt, maar vanuit practisch oogpunt is het gewoon prettig als je je kaartje uit je camera kan trekken en meteen je foto's op je iPad kan bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-03-2011 12:50 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
[...]

Ja, vooral dat hij ze duur noemt. Nieuw aangekondigde tablets zijn namelijk niet goedkoper als de iPad eerder duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ach we gaan het vanavond zien. Heb er zin aan.

[ Voor 71% gewijzigd door Donstil op 02-03-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Nou, hier is hij dan hoor :D
http://www.reghardware.com/2011/03/02/china_ipad_2_shots/

Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/03/02/ipad2_6.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door C00KW4US op 02-03-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
lijkt redelijk the real deal als je goed kijkt.

Apple logo op achterkant is geen sticker maar plastic zoals iPad 1, dus wel 2 camera's! scherm ziet er zo op het eerste gezicht niet scherper uit.
De rest maar even afwachten en anders staat mijn ipad 1 snel in Vraag & aanbod,

maaarrrrr : afwerking rond het scherm ziet er niet uit, de batterij indicator staat bij mij verder naar rechts..... dus helemaal zeker weet ik het niet. tijd staat niet recht onder de camera en lijkt een photshop veeg achter te zitten

[ Voor 29% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-03-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:17:
lijkt redelijk the real deal als je goed kijkt.

Apple logo op achterkant is geen sticker maar plastic zoals iPad 1, dus wel 2 camera's! scherm ziet er zo op het eerste gezicht niet scherper uit.
De rest maar even afwachten en anders staat mijn ipad 1 snel in Vraag & aanbod,
Ik denk dat hij nep is. Zwart/wit plastic samen op 1 apparaat is niet echt Apple, het scherm ziet er erg fake uit (klok is veel te klein).

Ik denk dat dit een namaak apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Idd, dit ziet er niet echt Apple uit. Al die verschillende schakelaartjes, roostertjes en een stuk wit plastic. Al zou het wel een prototype oid kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ziet er idd niet echt uit. Zou wel kunnen dat de maten en de vorm klopt en dat ze er een mockup van gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Als je dan toch al die pics plaatst, quote dit dan ook even; zij claimen het niet zeker te weten, dan moet jij dat ook niet doen:
Do these shots, then, show the real thing? Could well be - though we can't rule out a mock-up constructed on the back of the many, many rumours that have flown around concerning the new iPad.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:28

BioHazard

*\o/*

Kan ik op mijn iPad vanavond dan een stream zien? Of begrijp ik nou dat er helemaal geen beelden zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zoals het gros van hetgeen op forums wordt gepost.

't Is plezant speelgoed en 't is nu niet dat ik er een paar boterhammen minder moet voor eten, als dat al meegaan met de hype is ... (precies nogal wat korte lontjes hier)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:29
Ik was wel redelijk overtuigd van de echtheid, tot ik dit las
Dat is mijns inziens de beste observatie die ervoor pleit dat het een fake is. :)
Nog even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

iPhone vergelijken met een HTC HD. De HTC HD kwam iets van Anderhalf jaar later uit. Ja zo vergelijken is natuurlijk nooit eerlijk.
De touchhd kwam in 2008 uit, gelijk met de iphone 3g

Ben benieuwd waarmee ze komen vanavond, al verwacht ik naast wat oppervlakkige aanpassingen weinig revolutionairs... (proc en speaker zal het wel bij blijven..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:44
Apple store is offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:17:
Zoals het gros van hetgeen op forums wordt gepost.
Ach, kom op. De iPad duur noemen terwijl al z'n serieuze concurrenten duurder zijn is gewoon gelul. Daarnaast vind jij het speelgoed terwijl het voor het gros van de gebruikers een prima alternatief is voor wat zij met een notebook doen. In die zin is het een prima notebook vervanger. Als ik wil coden of 3D designen dan ga ik wel achter m'n bureau zitten, maar voor de rest pak ik de iPad en raak ik m'n notebook niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:07
Ja dat is wel vroeg.. net alsof ze uren nodig hebben om de iPad 2 online te plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Scherm is inderdaad fake. Maar we gaan het zien mensen. Nog 2,5 uur en dan weten we waarschijnlijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Ja dat is wel vroeg.. net alsof ze uren nodig hebben om de iPad 2 online te plaatsen..
Ooit van marketing / een hype gehoord? ;-)

Als ze willen rammen ze in no-time alle nieuwe producten in de shop. Maar dat doen ze niet. Heel slim overigens.

@mockup: Iedereen denkt het te weten, maar niemand weet het. Mochup is totaal niet Apple-ish. Wachten dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de URL van de live videostream?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:44
Thomaszki schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Doen ze altijd. Vorige week toen de MBP's geïntroduceerd werden lag de store er een halve dag uit...

De reden hiervoor is om voor wat extra aandacht te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een uur en drie kwartier! Ik denk wel dat er iets van de geruchten waar zal zijn, maar er zal ook nog een verrassing komen van Apple. Een 3D-scherm? Een Retinadisplay? Een i7-processor? Wie weet :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:00:
[...]
Ooit van marketing / een hype gehoord? ;-)

Als ze willen rammen ze in no-time alle nieuwe producten in de shop. Maar dat doen ze niet. Heel slim overigens.
Ik denk dat dat wel tegenvalt. Ze zullen ongetwijfeld wel een testing/development platform hebben, maar het gaat wel om een heleboel landen, die ze ongetwijfeld allemaal even snel na willen lopen of alles nog wel klopt (dat ze geen iPads voor 4,99 in plaats van 499 aanbieden bijvoorbeeld). Dat dat fout gaat zag je wel bij de MacBook Airs waar je op de Nederlandse site een verlicht toetsenbord bij kon bestellen terwijl ze dat helemaal niet konden leveren :)

Vooral aangezien het aantal mensen dat tijdens de ontwikkeling betrokken is een veel kleinere groep zal zijn i.v.m. de geheimhouding van Apple, dus ik denk niet dat er van elke taal iemand aanwezig is, zodat sommige dingen pas op het laatst uitkomen en opgelost moeten worden.
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:13:
Nog een uur en drie kwartier! Ik denk wel dat er iets van de geruchten waar zal zijn, maar er zal ook nog een verrassing komen van Apple. Een 3D-scherm? Een Retinadisplay? Een i7-processor? Wie weet :-).
Een i7 :+ Dan wordt het of een accuduur van 20 minuten of een dikte van 10cm :+

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 02-03-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:04
i7 processor in een iPad dat lijkt me stug, maar een dual core processor lijkt me meer van toepassing.

Retinadisplay moet ook bijna wel en dat hoop ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De vooruitzichten zijn niet echt goed voor een retina scherm.

Is er al bekend of de stream weer online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipad-2-may-underwhelm-claims-apple-source-ipad-3-due-late-2011-to-really-wow-02136971/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:29:
De vooruitzichten zijn niet echt goed voor een retina scherm.

Is er al bekend of de stream weer online komt.
Niets bekend. Dus er zal geen live stream komen. Anders was dat nu al wel bekend lijkt me.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat iedereen geïnteresseerd is in de iPad, maar niet in de gezondheid van Jobs?

(17 jan 2011) nieuws: Steve Jobs treedt tijdelijk terug vanwege medische problemen

Ben benieuwd hoe Tim Cook de presentatie gaat doen, of dat Jobs misschien toch verschijnt :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

99.99% kans dat Jobs 't gewoon lekker zelf doet. De eerstvolgende andere optie is Phil Schiller.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Owja? iPhone 4 kwam in juni en Desire HD in oktober. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk ook benieuwd naar iOS 5. De software is imho belangrijker dan de hardware.

Nog maar 25minuten !!

De berichtgeving is ook live te volgen via: http://twitter.com/tweakers
Tweakers.net volgt vanaf 7u het event waar waarschijnlijk o.a. iPad 2 wordt aangekondigd. Instant updates op dit account, nieuws op T.net.
Zometeen maar ff checken of een journalist een USTREAMpje gaat opzetten.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Zo, straks maar eens vanaf de iPad 1 beoordelen of de iPad twee het het moeite waard wordt om de oude in te ruilen. Heb nog niets gezien van een live stream helaas, dan maar via engadget volgen ofzo.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
magnifor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:25:
[...]

Ja iPhone4 wel maar hij zei duidelijk iPhone.
CyBeR schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:17:
99.99% kans dat Jobs 't gewoon lekker zelf doet. De eerstvolgende andere optie is Phil Schiller.
99,99% kans? Jobs is echt onwijs ziek als we de geruchten mogen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:30:
[...]

Ben eigenlijk ook benieuwd naar iOS 5. De software is imho belangrijker dan de hardware.

Nog maar 25minuten !!

De berichtgeving is ook live te volgen via: http://twitter.com/tweakers

[...]

Zometeen maar ff checken of een journalist een USTREAMpje gaat opzetten.
ach verwacht dat apple.com zo een stream openzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Denk niet dat als Jobs al verschijnt hij alles doet, misschien een gedeelte. Maar we zullen zien, hij heeft waarschijnlijk zijn rust wel nodig.

-

Dit topic en engadget open en refreshen maar ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ZpAz op 02-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Reverb_ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:42:
[...]

ach verwacht dat apple.com zo een stream openzet.
Nee hoor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:25:
[...]

wie heeft het over de Desire HD?, er zijn ook nog de HD en HD2

edit:
hoop trouwens wel dat het toch een grote upgrade wordt (zoals ipod touch 3-->4) ipv een kleine (iphone 3g-->3gs), ik ben alleen bang voor dat tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou die stream zie ik niet meer komen. Nu maar weer ouderwets live blog's volgen. Ook wel leuk eigenlijk.

(Engadget en Macworld heb ik naast elkaar open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Best logisch dat er geen stream mis, dat hele data center staat natuurlijk klaar voor MobileME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
ZpAz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:43:
Denk niet dat als Jobs al verschijnt hij alles doet, misschien een gedeelte. Maar we zullen zien, hij heeft waarschijnlijk zijn rust wel nodig.

-

Dit topic en engadget open en refreshen maar ;)
Er is auto refresh op engadget :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:43:
Komt Jobs nou wel of niet: de een zegt 99,99% zeker van wel, de ander van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
5V1NA70G schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:47:
[...]

Er is auto refresh op engadget :D
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:49:
[...]

Komt Jobs nou wel of niet: de een zegt 99,99% zeker van wel, de ander van niet.
We zullen het pas weten als het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jammer dat Macrumors het niet meer doet. Daar keek ik altijd. Vind die Chatbox dingen eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

http://www.mobilecrunch.c...-blog-apple-ipad-2-event/

Dit is toch wel de beste denk ik zo. Video/foto/tekst/liveupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk gaat deze nog werken: http://www.ustream.tv/channel/apple-events-live

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:51

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

gaat apple weer een live stream geven voor osx en ios?

Kon nog geen link vinden en het begint zo :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hmm, volgens mij zitten we met z'n allen in het verkeerde topic. iPad 2 Event - woensdag 2 maart om 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
ZpAz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:58:
Hmm, volgens mij zitten we met z'n allen in het verkeerde topic. iPad 2 Event - woensdag 2 maart om 19:00
Dit topic is anders 3 pagina's langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Indedaad, maar als de helft daar praat en de andere helft hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10:03AM Standing ovation for Steve Jobs. People are flipping out. He looks good!
_/-\o_

(no jobs, no apple; maar he's back !!!!)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vraag me af of dat grote nieuws over Steve's gezondheid gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn uitspraken zijn toch altijd wel bijzonder.

"When we introduced the iPad, we said it was our most advanced technology in a magical and revolutionary device. People laughed at us for calling it magical — but it's turned out to be magical. People didn't necessarily agree with the price — but ask our competitors now"

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.