Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1 goed adresboek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kent het wel, meerdere devices/programma's allemaal hun eigen adres/telefoonboek. Gevolg: geen enkel adresboek/lijst is compleet en elke keer is het weer zoeken waar wat staat. Tja....... elk programma elk apparaat direct bijwerken zou uitkost geven maar we zijn nog wel eens gemakzuchtig.

Is er niet een een mooi adresboekprogramma die met verschillende formaten danwel gekozen indelingen kan synchroniseren. Waarin je van wat contacten etiketten kan printen (voor de kerstkaarten).

Ik heb weleens in excel zitten rotzooien om wat op te zetten, maar geen succes.
Volgens mij moeten er haast wel meer mensen zijn met hetzelfde probleem dus zou er ook haast een oplossing moeten zijn.

Ben benieuwd of er ideeen zijn.

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
Exchange?

Je kunt je exchange contacten syncen op best veel apparaten en er zijn vast wel programma's die een mooie sticker kunnen maken van een Business Card.

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben er wel eens mee aan het stoeien geweest maar kon niet alles goed syncen. Maar zal het nog eens proberen. Het programma doet alleen veel meer dan nodig is, en of ie doet wat ik wil.........???