Toon posts:

Nieuw kastje kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Veel verstand van computer heb ik niet. Ik koop normaal gesproken een computer gewoon via de winkel (mediamarkt bv) maar ik heb van naaste vrienden gehoord dat je bij een winkel als mediamarkt veel betaald maar minder krijgt.

Meerdere mensen hebben mij aangeraden om op het internet te zoeken.

Ik heb gekeken en heb vele cpu's en videokaarten gebenchmarked. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de onderstaande link wel een goede kast weergeeft.

Omdat ik er niet zoveel kijk erop heb in vergelijking met jullie wil ik weten of dit een goede koop zou zijn als je kijkt naar de prijs die er ervoor wil betalen (max €750 voor de kast).

http://www.compustunt.nl/...282_406&products_id=10529

Ik wil de computer gebruiken voor gaming (bijv. napoleon total war, black ops), films downloaden en voor de rest normaal computergebruik.

Ik wil dus graag voor €750 het maximale eruit halen qua specificaties. De link die ik jullie verschaft heb, kom dat een beetje in de buurt ervan of sla ik de plank volledig mis indien ik die aankoop ga doen?

Hoop dat jullie mij van de juiste info kunnen verschaffen.

Met vriendelijke groet,

Baltazar

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12 18:20

Wish

ingwell

No drama

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:09
[BBG aanschaf] Gamesysteem

Kijk eens in dat topic,
Daar staan 'de beste' systemen voor bepaalde prijzen. Zo te zien staat er ook een systeem voor 780 euro.Daar zit toetsenbord muis scherm ook nog bij in ;)

Je kunt het bij een winkel als azerty of alternate bestellen (die kunnen het ook voor je in elkaar zetten - assemblage)

Verwijderd

Welkom op GoT :w

"Welke moet ik kopen?" topics zijn niet (meer) toegestaan, voor jouw vraag verwijs ik je door naar het [BBG aanschaf] Gamesysteem. Deze is speciaal gemaakt om te voorkomen dat we een stortvloed aan topics krijgen.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.